تبیان، دستیار زندگی
تاكنون بارها دیده‌ایم بازیكنانی هستند كه زمانی كه تیم هایی كه به مشكل بر می خورند به تنهایی سرنوشت بازی را رقم می زنند. متاسفانه ما امسال بازیكنانی این چنینی در تركیب نداریم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آلمان بدون ستاره شانس ندارد

اسطوره‌ی فوتبال آلمان در آستانه‌ی جام جهانی در سخنانی تیم ملی كشورش را فاقد بازیكنان لازم برای فتح جام نوزدهم دانست.

لوتار ماتئوس

لوتار ماتئوس بازیكن دهه قبل تیم ملی آلمان با اشاره به وضعیت كنونی اردوی تیم، نبود بازیكنان با تجربه و كارآمد را دلیل عدم موفقیت احتمالی آلمان در آفریقای جنوبی دانست.

به عقیده كارشناسان تیم آلمان همواره یكی از تیم های مدعی جام جهای جهانی بوده است و در این دوره هم می تواند با توجه به قرعه نسبتا مناسب تا مراحل پیاینی جام بالا رود.

ماتئوس كه نظر دیگری دارد در این باره گفت: تاكنون بارها دیده‌ایم بازیكنانی هستند كه زمانی كه تیم هایی كه به مشكل بر می خورند به تنهایی سرنوشت بازی را رقم می زنند. متاسفانه ما امسال بازیكنانی این چنینی در تركیب نداریم.

لوتار ماتئوس در گفت و گو با سایت رسمی فیفا درباره وضعیت آلمان در دوره های گذشته گفت: البته آلمان همواره نشان داده است كه می تواند انتظارات را برآورد كند. فكر می كنم با وجود تمام مشكلات آلمان تا یك چهارم نهایی صعود كند.

ستاره تیم ملی آلمان در دهه 90 درباره احتمال قرارگرفتن آلمان در جمع 4 تیم پایانی گفت: نمی‌توانم در این باره اظهار نظر كنم. صعود به مرحله نیمه نهایی به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان یك آلمانی امیدوارم در آفریقای جنوبی موفق باشیم.

تاكنون بارها دیده‌ایم بازیكنانی هستند كه زمانی كه تیم هایی كه به مشكل بر می خورند به تنهایی سرنوشت بازی را رقم می زنند. متاسفانه ما امسال بازیكنانی این چنینی در تركیب نداریم

ماتئوس در ادامه به بررسی وضعیت دیگر تیم های مدعی در جام جهانی 2010 پرداخت و گفت: به نظر من اسپانیا قهرمان یورو، برزیل قهرمان جام كنفدراسیون ها و آرژانتین بیشترین شانس را برای بالا بردن جام قهرمانی خواهند داشت. بهترین بازیكنان حال حاضر فوتبال دنیا در حال حاض در این سه تیم توپ می زنند.

ماتئوس در ادامه افزود: هلند هم تیم خوبی دارد اما آنها غیر از سال های 1974 و 1978 هرگز در جام جهانی عملكرد خوبی نداشته اند. بعضی از بازیكنان آن ها می خواهند با بازی نمایشی و فانتزی خود را مطرح كنند و این مساله به كار تیمی آنها ضربه می زند.

منبع:ایسنا

تنظیم:سعید آقازاده