تبیان، دستیار زندگی
او دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و به گفته پزشكان پیشرفت بسیار خوبی داشته است. اگر همین وضعیت ادامه پیدا كند حتی در بازی‌های گروهی هم می‌تواند تیم ساحل عاج را همراهی كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت دروگبا به جام جهانی

دروگبا

فدراسیون فوتبال ساحل عاج اعلام كرد: دیدیه دروگبا بعد از عمل جراحی موفقیت آمیز روز سه‌شنبه به اردوی تیم ملی ساحل عاج ملحق شد.

به نقل از ایسنا، در این بیانیه به وضعیت دروگبا و میزان آمادگی او اشاره‌ای نشده است، اما به هر ترتیب این مسئله بیشتر چیزی شبیه معجزه است.

ستاره آبی‌پوش‌های لندنی كه در جریان دیدار دوستانه تیم‌های ساحل عاج و ژاپن از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شده بود پس از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز می‌تواند تیم ساحل عاج را درجام جهانی 2010 همراهی كند. پیش از این پزشكان پس از معاینه اولیه اعلام كرده بودند دروگبا شانسی برای حضور در جام جهانی نخواهد داشت.

دیدیه دروگبا بعد از معاینات اولیه سریعا راهی سوئیس شد و توسط یكی از بهترین پزشكان دنیا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

روژركوواسی سخنگوی فدراسیون فوتبال ساحل عاج درباره وضعیت دروگبا گفت: او دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و به گفته پزشكان پیشرفت بسیار خوبی داشته است. اگر همین وضعیت ادامه پیدا كند حتی در بازی‌های گروهی هم می‌تواند تیم ساحل عاج را همراهی كند.

تیم ساحل عاج در گروه G جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی كه به گروه مرگ تشبیه شده است با تیم‌های برزیل، پرتغال و كره شمالی همگروه است و در اولین دیدار روز 25 خرداد در ورزشگاه نلسون ماندلا به مصاف پرتغال می‌رود.

تنظیم:سعید آقازاده