تبیان، دستیار زندگی
همانطور که وعده داده بودیم با فرارسیدن مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی قصد داریم تا مسابقه ای ویژه را برای شما برگزار کنیم ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه ویژه جام جهانی 2010

جام جهانی 2010

بالاخره جام جهانی 2010 فوتبال فرا رسید و باز هم تب فوتبال همه جا را فراگرفت. همانطور که وعده داده بودیم قصد داریم تا برای بزرگ ترین نمایشگاه فوتبال جهان مسابقه ای را برای مخاطبان گرامی تهیه کنیم تا رقابت در تبیان نیز همانند آفریقای جنوبی در جریان باشد و عزیزان خواننده بتوانند به سوالاتی که از داخل محتوای همین ویژه نامه مطرح شده است پاسخ دهند و جوایز نفیسی دریافت کنند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ این مسابقه به صورت سوالات چهار گزینه ای مطرح خواهد شد و شما دوستان باید از میان چهار گزینه ، یک گزینه را بعنوان پاسخ صحیح سوال انتخاب کنید .

مهلت ارسال پاسخ سوالات تا پایان جام جهانی خواهد بود و جواب مسابقه نیز پس از پایان جام جهانی در بخش ورزشی اعلام خواهد شد. از کاربران گرامی خواهش می کنیم تمامی جواب های سوالات را کامل و یکجا ارسال کنند.

گقتنی است تنها کسانی می توانند در این مسابقات شرکت کنند که عضو سایت تبیان هستند و کسانی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند باید عضو سایت تبیان شوند.( برای عضویت اینجا کلیک کنید)

در پایان گفتنی است به قید قرعه 10 نفر از کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را برایمان ارسال کنند بن اعتباری خرید 20000 تومانی اهدا خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه ویژه جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی اینجا کلیک کنید.

 تبیان - رضا سیگاری