تبیان، دستیار زندگی
به گزارش (ایسنا)، مهدوی‌كیا در دیدار برابر آرمینیا بیله‌فلد نیمه‌ی دوم وارد زمین شد و نمایش خوبی داشت. هامبورگ دو بر صفر پیروز شد تا در هفته‌ی دوم فصل جدید در جایگاه دوم جدول بایستد. دیتمار بایرسدورفر مدیر ورزشی و نایب رییس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضایت بایر سدورف از هامبورگ ومهدوی کیا


به گزارش (ایسنا)، مهدوی‌كیا در دیدار برابر آرمینیا بیله‌فلد نیمه‌ی دوم وارد زمین شد و نمایش خوبی داشت. هامبورگ دو بر صفر پیروز شد تا در هفته‌ی دوم فصل جدید در جایگاه دوم جدول بایستد.

دیتمار بایرسدورفر مدیر ورزشی و نایب رییس هامبورگ پس از پایان بازی در گفت‌وگویی تلفنی به سوال خبرنگار ایسنا درباره‌ی عملكرد مهدوی‌كیا پاسخ داد:« مهدی خوب بود و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. البته كه از او راضی هستم.»

كیا هنوز نمی‌داند كه در HSV چه آینده‌ای دارد. 31 آگوست بازار نقل و انتقالات تابستانی اروپا به پایان می‌رسد آیا مهدوی‌كیا جایگاه گذشته‌اش را در گروه توماس دال به دست می‌آورد؟ بایرسدورفر ادامه داد:« تا امروز پیشنهاد خوبی برای مهدوی‌كیا به دستمان نرسیده است. با شرایط كنونی او اینجا می‌ماند. باید ببینیم كه در دیدارهای آینده دال چگونه از مهدی مهدوی‌كیا استفاده می‌كند و او چه عملكردی خواهد داشت.»

نایب رییس هامبورگ درباره‌ی بازی تیمش برابر بیله‌فلد به ایسنا گفت:« دیدار آسانی نبود و با چند مشكل روبرو شدیم اما توانستیم با استفاده از دو ضربه‌ی پنالتی و ایستگاهی پیروز شویم. من راضی هستم چرا كه اكنون در جایگاه دوم جدول هستیم. هامبورگ هم در مجموع خوب بود.»

در نظرسنجی سایت رسمی هامبورگ مهدی مهدوی‌كیا بهترین بازیكن از نگاه هواداران بود. اما، نتیجه‌ی نهایی این نظرسنجی بر روی سایت به چشم نیامد. بایرسدورفر در این باره گفت:« نمی‌دانم چرا از سخنگوی باشگاه (یورن ولف) بپرسید!»

 وضعیت مهدوی کیا درهامبورگ 

 دشمنی هامبورگ بامهدوی کیا تمامی ندارد