تبیان، دستیار زندگی
مجموعه داستان «آمده بودی برای خداحافظی» نوشته میترا صادقی ـ نویسنده، منتقد و مدرس ادبیات داستانی ـ نقد و بررسی می شود. منتقدان این نشست حسن میرعابدینی و فهیمه جعفری و محمدرضا گودرزی هستند. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقد مجموعه داستان میترا صادقی

نشست دویست و هشتادم کانون ادبیات ایران

مجموعه داستان «آمده بودی برای خداحافظی» نوشته میترا صادقی ـ نویسنده، منتقد و مدرس ادبیات داستانی ـ نقد و بررسی می شود. منتقدان این نشست حسن میرعابدینی و فهیمه جعفری و محمدرضا گودرزی هستند.
نقد مجموعه داستان میترا صادقی

«آمده بودی برای خداحافظی» مجموعه‌داستانی‌ست مشتمل بر سیزده قصه و با محوریت بیان وقایع تلخ اجتماعی زمان جنگ از دید یک زن. سفر به تاریکی‌، عشق توی فنجان قهوه، یکی از همین روزها، سه‌شنبه‌ها کسی به قبرستان نمی‌آید، پلاک 31 و... عنوان داستان‌های این مجموعه است.

از میترا صادقی، پیش از این آثاری چون گهواره‌ی سبز، صاحب شب‌های مین، پرنده‌های آبی مجنون، مثل صدای پرنده، آفتاب مهربانی و ما هفتاد‌و‌دو نفر بودیم منتشر شده است.

نشست نقد این مجموعه داستان روز دوشنبه 1389/3/17 ساعت 17 در محل سالن اجتماعات کانون ادبیات ایران واقع در خیابان مفتح جنوبی خیابان اردلان شماره 25 برگزار می شود و ورود تمامی علاقمندان به این نشست ادبی آزاد است.

بخش ادبیات تبیان