تبیان، دستیار زندگی
خداداد عزیزی با عقد قراردادی یك ساله به تیم عقاب تهران پیوست. وی مسایل عاطفی را مهم‌ترین دلیل پیوستن به این تیم عنوان كرد. عزیزی اظهار داشت: قرارداد من با عقاب تهران بیش از آنكه به مسایل فنی و مالی مربوط شود، به مسایل عاطفی،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حماسه ساز فوتبال ایران به عقاب پیوست


خداداد عزیزی با عقد قراردادی یك ساله به تیم عقاب تهران پیوست. وی مسایل عاطفی را مهم‌ترین دلیل پیوستن به این تیم عنوان كرد.

عزیزی اظهار داشت: قرارداد من با عقاب تهران بیش از آنكه به مسایل فنی و مالی مربوط شود، به مسایل عاطفی، رفاقتی و آشنایی مربوط است. آشنایی با رمضانی سرپرست این تیم و یداللهی یكی از تداركات تیم همچنین دوستی با مهدی هاشمی نسب و ماركار آقاجانیان و تقوی سرمربی تیم انگیزه‌ی مرا برای حضور در این تیم افزایش داد.

وی افزود: از چند تیم مطرح دیگر پیشنهاد داشتم و حتی می‌توانستم به تیم قبلی خود بازگردم اما به دلیل خاص به این تیم پیوستم.

عزیزی با تاكید بر این كه جلسه‌ی روز گذشته با علی پروین مدیر فنی و سرمربی تیم پرسپولیس تنها یك دیدار دوستانه خوب بود خاطر نشان كرد: در جلسه‌ی روز گذشته بحث خاصی در مورد قرارداد مطرح نشد. پروین با اشاره به این كه وضعیت پرسپولیس دقیقا مشخص نیست و فعلا بحثی در مورد جذب بازیكنان ندارد این جلسه تمام شد. من نیز با توجه به صحبت‌های قبلی با تیم عقاب پس از بازگشت به ایران به این تیم پیوستم.

وی در مورد فسخ قرارداد با باشگاه آدمیرا واكر اتریش و بازگشت به ایران به ایسنا گفت: طی توافقی كه در تهران با مهاجرانی و محسنی مدیران این باشگاه داشتم با قراردادی یك ساله به اتریش رفتم كه متاسفانه پس از صادر نشدن اجازه‌ی كار در این كشور به ایران برگشتم. درگیری مدیران ایرانی و خارجی باشگاه اتریشی نیز دلیلی بود كه با توافق طرفین این قرارداد فسخ شود.

عزیزی با اشاره به وضعیت باشگاه عقاب تهران تصریح كرد: صعود به لیگ برتر مهم‌ترین اولویت مدیران باشگاه است اما معتقدم آنها بزرگ‌تر از این هدف را دنبال می‌كنند. حضور در لیگ برتر و كار با جوانان با انگیزه و تدوین برنامه‌ریزی بلند مدت برای كمك به فوتبال ایران از دیگر اهداف این تیم است.

 خداداد عزیزی در عقاب