تبیان، دستیار زندگی
"رونالدو" مهاجم برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از هدف خود برای به ثمر رساندن  35گل در رقابتهای فصل جدید خبر داد. به‌گزارش رویترز از مادرید، این بازیكن  28ساله گفت:امیدوارم به هدفم برسم. در دو سال گذشته موفق ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"رونالدو": 35 گل در فصل جدید به ثمر می‌رسانم


"رونالدو" مهاجم برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از هدف خود برای به ثمر رساندن  35گل در رقابتهای فصل جدید خبر داد.

به‌گزارش رویترز از مادرید، این بازیكن  28ساله گفت:امیدوارم به هدفم برسم. در دو سال گذشته موفق به این كار نشدم. كار راحتی نیست اما در من انگیزه ایجاد می‌كند.

این بازیكن در نخستین فصل حضور خود در رئال مادرید  30گل به ثمر رساند، در دومین سال حضورش  31گل زد و در سومین سال موفق به ثبت  24گل به نام خود شد.

رونالدو بهترین دوره فوتبال خود را در فصل  1996/97در بارسلونا گذراند. وی در این فصل برای كاتالانها در مجموع  45گل به ثمر رساند.

این بازیكن اظهار داشت: ورود "روبینیو" و "خولیو باپتیستا" برزیلی و "پابلو گارسیا" و "كارلوس دیوگو" اروگوئه‌ای، رئال مادرید را به تیمی قدرتمندتر نسبت به دو فصل گذشته تبدیل كرده است.

وی افزود: فكر می‌كنم باشگاه رئال مادرید باید متوجه اهمیت حضور بازیكنان بیشتر باشد چون مسابقات بسیاری را پیش رو داریم. اكنون تمامی تیمها بیش از  25بازیكن در اختیار دارند بنابر این بازیكنان می‌توانند استراحت داشته باشند.

رونالدو ادامه داد: دوست دارم در این فصل هم قهرمانی لیگ و هم قهرمانی در جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا را كسب كنیم اما قهرمانی در مسابقات لیگ مهمتر است چون هوادارانی كه هر یكشنبه برای تماشای مسابقات ما می‌آیند، منتظر آن هستند.

ستاره فوتبال برزیل همچنین گفت: تا كنون موفق به قهرمانی در جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا نشده‌ام و بدون كسب آن از فوتبال خداحافظی نمی‌كنم.

تیم فوتبال رئال مادرید امروز اردوی پیش از فصل خود را در اتریش به مقصد بوداپست ترك خواهد كرد.

این تیم در بوداپست یك مسابقه به افتخار "فرانس پوشكاش " بازیكن اسبق فوتبال رئال مادریدبرگزار می‌كند.