تبیان، دستیار زندگی
بالاخره یاهو مسنجر از حالت آزمایشی خارج و نسخه نهایی آن ارائه شد. این ورژن دیگر یاهو مسنجر خالی نامیده نمی شود بلکه نام ان تغییر کرده و یاهو مسنجر با صدا (YAHOO MESSENGER WITH VOICE) نامیده می شود. این تغییر نام به خاطر اضا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یاهو مسنجر ... حالا با VOICE


بالاخره یاهو مسنجر از حالت آزمایشی خارج و نسخه نهایی آن ارائه شد. این ورژن دیگر یاهو مسنجر خالی نامیده نمی شود بلکه نام ان تغییر کرده و یاهو مسنجر با صدا (YAHOO MESSENGER WITH VOICE) نامیده می شود. این تغییر نام به خاطر اضافه شدن نرم افزار پیام رسان جدیدی که یک امکان رایگان تماس کامپیوتر- به – کامپیوتر (PC-TO-PC) را فراهم می کند بوده است.

یاهو باید افتخار کند که روش قدیمی فشار دادن دکمه ای برای صحبت کردن را رها کرده است و آن را به یک اتصال دائمی تلفن صوتی ارتقا داده است. ( شاید کمی هم افتخار زیادی، چون سیستم گفتگوی قبلی بسیار با تاخیر آغاز می شد و با اشکالاتی همراه بود)

ویژگیهای دیگری این نسخه عبارتند از : سیستم کشیدن و رها کردن(DRAG-AND-DROP) برای اشتراک فایل، کشیدن و رها کردن برای اشتراک تصاویر، و نسخه آزمایشی خصیصه ای به نام LIVEWORDS (کلمات زنده) که امکان جستجو در بین کلمات موجود در یک پنجره گفتگو را فراهم می کند. سیستم به اشتراک گذاری فایل به خوب کار کرد و تا حدی سریعتر شده بود. هرچند که امکان اشتراک تصاویر به سرعت برق کار نمی کرد اما راه جالبی برای داشتن نگاه فوری عکسهای یک روز تعطیل بود. به هر حال هنوز همه ویژگیهای جدید این این نسخه تست نشده است. اگر شما این کار را انجام داده اید، نظرتان چیست ؟ و چه چیزهای دیگری را می خواهید یادآور شوید ؟ پس امتحان کنید و به دیگران هم نظر خود را بگویید.