تبیان، دستیار زندگی
در آستانه ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن، ویژه نامه «عروس آسمان» با محوریت بررسی زندگی و شخصیت این بانوی بزرگ در سایت تبیان اصفهان منتشر شده است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عروس آسمان در تبیان اصفهان

ویزه نامه عروس آسمان

در آستانه ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن، ویژه نامه «عروس آسمان» با محوریت بررسی زندگی و شخصیت این بانوی بزرگ در سایت تبیان اصفهان منتشر شده است.

بخش اول این ویژه‌نامه به مبحث حجاب و فلسفه و آثار آن اختصاص داده شده است. احكام حجاب از دیدگاه آیات قرآن كریم، الگوی قرآنی در حجاب و عفاف، آیه حجاب، رعایت عفت در خانواده، زمینه حجاب و عفاف، معنای حجاب/كشف حجاب و فلسفه و آثار حجاب، از مطالب این بخش است.

بخش دوم با عنوان «مطلع عشق»، به ارائه مطالبی برگرفته از كتاب «مطلع عشق»، نوشته محمدجواد حاج‌علی‌اكبری، می‌پردازد. ازدواج، ناموس طبیعت، دستور شریعت، كانون گرم خانواده، غروب عشق و قحطی عاطفه در غرب و حقوق متقابل زن و مرد، عنوان چهار كلامی است كه در این بخش آمده است.

مجموعه سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در مورد شخصیت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن در سال‌های مختلف (در 3 بخش) و ابعاد شخصیت فاطمه زهرا(س) در اندیشه امام خمینی، بخش پایانی این ویژه‌نامه را تشكیل می‌دهد.

علاقمندان می توانند جهت استفاده از این ویژه نامه به اینجا مراجعه نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی