تبیان، دستیار زندگی
انتشار اخباری عجیب
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش لابی رسانه ای صهیونیست ها به فرمان رهبری
کاروان آزادی

ساعاتی پس از آنکه رهبر معظم انقلاب در پیامی بر تکرار "کار نمادین و درخشان اعزام کاروان دریائی به غزه، در ده‌ها شکل و شیوه‌ی دیگر" تاکید کردند، یک شبکه آمریکایی برای ممانعت از پیروی آزادی خواهان و صلح جویان جهان از این فرمان هوشمندانه، دست انتشار اخبار عجیبی زده است.

تلویزیونی "سی ان ان" که تحت نفوذ آشکار لابی صهیونیست هاست، در خبری که آن را به منابع آگاه در ارتش رژیم صهیونیستی منتسب کرده، مدعی شده است، اسرائیل با کاروان های دریایی که از این پس برای کمک رسانی به مردم غزه اعزام شوند، برخورد شدیدتری خواهد کرد.

این تهدید باورنکردنی در حالی در صد اخبار سی ان ان قرار گرفته است که رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه ای که صبح دیروز به کاروان "آزادی" کرده، هم اکنون در معرض شدیدترین اعتراض های عمر 60 ساله خود قرار گرفته است.

علاوه بر این، دریای مدیترانه جز آب های جهانی شناخته می شود و حتی کشورهای ساحلی این دریا حق بازرسی و ممانعت از تردد وسایل دریایی بویژه کاروان های امدادرسانی ترددکننده در آن را ندارند.

گفتنی است که پس از انتشار پیام رهبر معظم انقلاب، منابع خبری از آمادگی نهادهای هوادار صلح و حقوق بشری بویژه در کشورهای اسلامی برای اعزام کمک غذایی و دارویی به منطقه محاصره شده غزه گزارش می دهند.

در واقع اگر ادعای شبکه سی ان ان حقیقت داشته باشد، فارغ از اینکه خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی را بیشتر آشکار می کند، هرگونه برخورد با کاروان های دریایی بعدی را می توان ضربه مهلک شدیدتری بر پیکره رژیم صهیونیستی دانست چرا که به گفته رهبر معظم انقلاب از این پس دیگر فلسطین، نه مسأله‌‌ای عربی و نه حتی اسلامی، بلکه مهمترین مسأله‌ی حقوق بشری جهان معاصر است.

گفتنی است که پس از انتشار پیام رهبر معظم انقلاب، منابع خبری از آمادگی نهادهای هوادار صلح و حقوق بشری بویژه در کشورهای اسلامی برای اعزام کمک غذایی و دارویی به منطقه محاصره شده غزه گزارش می دهند.

علت اصلی نگرانی رژیم صهیونستی و محافل رسانه ای و سیاسی حامی آن هم، در همین راستا و از شکسته شدن محاصره غزه ارزیابی شده است چرا که آنان تصمیمات محرمانه ای درباره غزه اتخاذ کرده اند.

دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور، امروز در جمع مردم ایلام در همین باره خبر داد که "ما اطلاعات دقیقی داریم که رژیم صهیونیستی و حامیانش برنامه ریزی هایی را انجام داده اند که بعد از سه سال محاصره غزه و به خیال خود تضعیف مقاومت، یک حمله گسترده ای به غزه انجام دهند و به تصور خودشان شکست های گذشته را جبران کنند."

منبع: جوان آنلاین

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور