تبیان، دستیار زندگی
امیر قلعه نویی از تمدید رسمی قرارداد خود با سپاهان طفره می رود .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرنوشت ژنرال پس از استعفای واعظ

امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی از تمدید رسمی قرارداد خود با سپاهان طفره می رود.

درحالی که مسئولان باشگاه سپاهان از ابتدای هفته به انتظار نشسته اند تا امیر قلعه نویی توافق ابتدایی خود با این تیم را ثبت کند اما سرمربی تیم قهرمان هنوز از انجام این کار سر باز می زند.

قلعه نویی که در اواخر هفته قبل پس از چند روز مذاکره رضایت داد برای یک سال دیگر قراردادش را با سپاهان تمدید کند و حتی با این تیم قراردادی داخلی هم امضا کرد حالا پس از یک هفته این قرارداد را در هیات فوتبال استان اصفهان رسمی نکرده تا خود به خود آن توافق با گذشت 72 ساعت از زمان امضایش فاقد اعتبار قانونی باشد. یعنی قلعه نویی اگر بخواهد می تواند دیگر این قرارداد را امضا نکند .

اتفاقی که هراس را به اردوی سپاهان برده چون آنها زمان نسبتا زیادی را در این مدت از دست دادند و نتوانستد از فرصت ایجاد شده برای یافتن یک مربی خوب در صورت نیامدن قلعه نویی بهره بگیرند.

امیر قلعه نویی

به همین دلیل است که آنها امروز سعی کرده اند با پیش کشیدن بحث مذاکره او با استیل آذین مربی شان را برای ثبت برگه قرارداد زیر فشار بگذارند. درحالی که بخوبی می دانند قلعه نویی به هدف استیل از امضای نهایی سر باز نمی زند که سودای بازگشت به استقلال او را به تکاپو انداخته است. اینکه با روی کار امدن تیم رضایی ، قریب و فتح الله زاده یا حتی هاشم ساعدی بتواند دوباره استقلال را پس بگیرد و رودرروی واعظ صف آرایی کند. البته بی شک با حضور او خیلی از ستاره های جداشده تیم هم دوباره به استقلال بر می گردند.

علی سعیدلو که هم اکنون در سفر استانی ایلام به سر می برد ، قرار است در بازگشت به تهران و برای روز پنجشنبه تکلیف هیات مدیره تیم را مشخص کند . تیم فتح الله زاده خود را صاحب بیشترین بخت برای برگشتن به استقلال می دانند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری