تبیان، دستیار زندگی
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور چند هفته ای است که شکل جدی تری به خود گرفته است و باشگاه های فوتبال ایران در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود هستند ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازار داغ نقل وانتقالات فوتبال (2)

اکبرپور ، آجرلو ، کعبی

نقل و انتقالات فوتبال کشورمان پس از گذشته چند هفته سرعت و جذابیت بیشتری پیدا کرده است و اکنون بازیکنان زیادی در این مدت نقل مکان پیدا کرده اند.

سرانجام نهمین دوره لیگ برتر فوتبال با همه فرازو نشیب به پایان رسید و از اکنون بازار بازیکنان و خصوصا دلالان ! فوتبال داغ شده است . در ضمن تیم‌های مختلف برای ترمیم نقاط ضعف خود دست به کار شدند تا بازیکنان مورد نظر خود را به چنگ بیاورند.

صادقى:اگر به توافق نرسیم از استقلال مى روم

امیرحسین صادقى در سفرى مشكوك راهى كرمان شد و ادعا مى كند براى گرفتن طلبش از این باشگاه مجبور به این سفر شده است اما این احتمال وجود دارد كه صادقى فصل آینده بار دیگر پیراهن مس را به تن كند

خلعتبری یکشنبه در پرسپولیس

خلعتبری از ابتدای هفته اینده به مذاکره با تیم های خواهان خود خواهد پرداخت و اولین باشگاه پرسپولیس خواهد بود. قرار است خلعتبری یکشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس به مذاکره با مدیران این تیم بپردازد.

سهمیه استیل آذین تمام شد

این باشگاه با خرید سوشا مكانی (پاس)، حسن اشجاری(ذوب آهن)، میلاد زنیدپور(راه آهن)، حسین كاظمی(استقلال)، حنیف عمران‌زاده(استقلال)، سیاوش اكبرپور(استقلال) خریدهای خود را در لیگ برتر به پایان رساند

چهار بازیكن امید به بزرگسالان تراكتور پیوست

بهرام دباغ، محمد لطفی، حسن ابهری و سامان نریمان جهان بعد از مذاكره و گفت‌وگو با شفق به خدمت تیم تراكتور در آمدند.

سپهر حیدی و کاشانی

حیدری و منصوری تمدید کردند

سپهر حیدری قرارداد خود را با تیم فوتبال پرسپولیس تمدید كرد.

سپهر حیدری دوشنبه شب پس از دیدار خود با حبیب کاشانی، قراردادش را به مدت یک سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

بنا بر اعلام باشگاه پرسپولیس، مدافع اصفهانی سرخپوشان بدون قید و شرط مالی، قرارداد سفیدی را برای یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس به امضاء رساند.

محمد منصوری هافبک تیم پرسپولیس نیز با حضور در دفتر حبیب کاشانی در شورای شهر تهران با مدیر پرسپولیس مذاکره کرد و به توافق رسید تا دو سال دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

حسین كاظمی به استیل‌آذین پیوست

حسین كاظمی با باشگاه استیل آذین قراردادی 2 ساله امضا كرد.كاظمی بعد از سیاوش اكبرپور دومین بازیكن استقلال است كه به استیل آذین می‌آید.

بیک‌زاده با سپاهان قرارداد داخلی بست

هاشم بیک زاده که قراردادش با استقلال به پایان رسیده بود صبح دیروز با حضور در باشگاه سپاهان با این تیم قرارداد 2 ساله داخلی امضا کرد.

پیشنهاد یک میلیاردی و ششصد میلیون تومانی سپاهان به حیدری!

این بازیكن با پیشنهاد یك میلیاردی و 600 میلیون تومانی ، باشگاه سپاهان روبه رو شده كه قرار است پس از بازگشت از كشور تركیه، راهی اصفهان شده و با مسئولان این تیم وارد مذاكره شود. هر چند حیدری عنوان کرده است که تمایل دارد تا در تیم آبی پوشان تهران باقی بماند.

فرهاد مجیدی

مجیدی در راه الغرافه قطر

فرهاد مجیدی" مهاجم تیم فوتبال استقلال با تیم فوتبال الغرافه قطر به توافق رسیده و احتمالا با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد.

مدیرروستا با پاس تمدید كرد

علی اصغر مدیرروستا پس از مذاكره با مسئولان باشگاه پاس همدان قرارداد خود را به مدیت یك سال دیگر تمدید كرد.

وسلی از پرسپولیس جدا شد

وسلی برازیلیا مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس، صبح دیروز با مراجعه به باشگاه و دریافت مطالباتش برگه تسویه حساب خود را امضا و رضایتنامه‌اش را دریافت كرد

اكبرپور و كعبی با استیل‌آذین ثبت كردند

سیاوش اكبرپور كه با عقد قراردادی دو ساله از استقلال به استیل‌آذین ملحق شد امروز به همراه حسین كعبی كه وی نیز قراردادش را به مدت دو سال تمدید كرده به هیات فوتبال رفتند و قراردادشان را به ثبت رساندند تا در لیگ دهم استیل آذین را همراهی كنند.

مبعلی در راه استیل آذین

ایمان مبعلی ستاره سابق تیمهای فولاد ایران و الشباب امارات به تیم پرستاره استیل آذین خواهد پیوست.او در روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با مسئولان این باشگاه داشته است.

مبعلی که پس از قهرمانی در فوتبال ایران با فولاد به لیگ امارات رفت و در تیمهای الشباب ، الوصل و النصر بازی کرد ، بعد از 4 فصل غیبت دوباره به لیگ ایران بازخواهد گشت.گفته می شد او به پرسپولیس یا استقلال خواهد رفت اما این مسئولان استیل آذین هستند که با ایمان به توافق رسیده اند تا یک بازیگردان کامل نیز در جمع خود داشته باشند. پیش از این قرار بود فریدون زندی شماره 10 استیل باشد که با حضور ایمان باید دیدچه تغییری در ترکیب استیل رخ خواهد داد. ظاهرا استیل به جز ایمان 2 بازیکن خارجی نیز جذب می کند و سپس در انتظار انتخاب سرمربی خواهد بود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری