تبیان، دستیار زندگی
نیت پالترو هم درگیر مسائل رسوایی واترگیت می‌شود.به نوشته بی‌بی‌سی این بازیگر اسكار گرفته انگلیسی همراه با مریل استریپ بازیگر كهنه‌كار و تحسین شده سینما در یك فیلم جدید سینمایی بازی می‌كند كه مضمون آن درباره رسوایی واترگیت در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گیونیت پالتروو رسوایی واتر گیت


گیونیت پالترو هم درگیر مسائل رسوایی واترگیت می‌شود.به نوشته بی‌بی‌سی این بازیگر اسكار گرفته انگلیسی همراه با مریل استریپ بازیگر كهنه‌كار و تحسین شده سینما در یك فیلم جدید سینمایی بازی می‌كند كه مضمون آن درباره رسوایی واترگیت در دهه هفتاد است.

فیلم كه براساس یك نمایش صحنه‌ای به نام «حقه‌های كثیف» اثر جان جتر ساخته می‌شود ، آنت بنینگ را نیز در یكی از نقشهای اصلی دارد.

در فیلم مریل استریپ در نقش كاراكتر مركزی مارتا میشل خواهد بود.او همسر جان میشل است كه در مقام وكیل دعاوی سروصدای زیادی به پا كرد.جان میشل به خاطر تلفن‌هایی كه به روزنامه‌نگاران می‌زد و با آنها درباره مسائل سیاسی روز صحبت می‌كرد، شهرت زیادی به دست‌آورد.

رایان مورفی فیلمنامه فیلم را می‌نویسد، كارگردان فیلم هم خود اوست. نمایش صحنه‌ای جان جتر یك نمایش زنانه تك نفره بود كه اختصاص به زندگی و فعالیت‌های مارتا میشل داشت.مارتا به خاطر حرفهای درگوشی خود با روزنامه‌نگاران لقب «زبانی كه غرش می‌كرد» را گرفته بود.

باب وودوارد خبرنگار واشنگتن پست یكی از كسانی بود كه با میشل آشنایی داشت. او بود كه ماجرای واترگیت را در سطح عمومی افشا كرد.

منبع :جام‌جم آنلاین