تبیان، دستیار زندگی
تهیه کننده سن پترزبورگ به کارگردانی بهروز افخمی از تلاش برای اکران عمومی آن در عید فطر خبر داد. حمید اعتباریان در این ارتباط گفت: تدوین این فیلم توسط مستانه مهاجر در مراحل پایانی فنی قرار دارد و ساخت موسیقی نیز توسط کارن همایونفر به پایان رسیده است. صداگ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به دیدن  سن پترزبورگ می رویم

امیدواریم«سن پترزبورگ» عید فطر اکران عمومی شود

بهروز افخمی «سن پترزبورگ» را رها کرد

تهیه کننده "سن پترزبورگ" به کارگردانی بهروز افخمی از تلاش برای اکران عمومی آن در عید فطر خبر داد.

حمید اعتباریان در این ارتباط به سینمای ما گفت: تدوین این فیلم توسط مستانه مهاجر در مراحل پایانی فنی قرار دارد و ساخت موسیقی نیز توسط کارن همایونفر به پایان رسیده است. صداگذاری هم در استودیو آوای نفس در حال انجام است. نسخه نهایی این فیلم برای اکران عمومی 115 دقیقه شده است.

وی افزود: البته نسخه نهایی فیلم دوباره توسط بهروز افخمی در خارج کشور بازبینی می شود. تلاش می کنیم شرایط اکران "سن پترزبورگ" برای عید فطر فراهم شود.

"سن پترزبورگ" به کارگردانی بهروز افخمی یک کمدی پرحادثه درباره رفاقت، عشق و بلوف است که فیلمنامه آن را پیمان و مهراب قاسمخانی نوشته‌اند. محسن تنابنده، پیمان قاسمخانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، ماه‌چهره خلیلی، سروش صحت، امید روحانی، بابک برزویه و امین حیایی بازیگران فیلم هستند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر پروژه: حمید اعتباریان، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، طراح صحنه و لباس: مرجان شیرمحمدی، طراح گریم: مهری شیرازی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا شمس‌ شریفی، مدیر تولید: رضا نوروزی، صدابردار: احمد پولی بابایی. محصول سیران فیلم، پخش از موسسه فیلمیران.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی