تبیان، دستیار زندگی
دل پیرو آماده است بار دیگر «لاجوردی پوش» شود آلساندرو دل‌پیرو آماده است در دیدار دوستانه هفته آینده ایتالیا برابر جمهوری ایرلند بازی كند. به گزارش ایسنا، یازده ماه است كه كاپیتان یوونتوس پیراهن «لاجوردی» تیم ملی را بر تن نك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت دل پیرو پس از 11ماه

دل پیرو آماده است بار دیگر «لاجوردی پوش» شود


آلساندرو دل‌پیرو آماده است در دیدار دوستانه هفته آینده ایتالیا برابر جمهوری ایرلند بازی كند.

به گزارش ایسنا، یازده ماه است كه كاپیتان یوونتوس پیراهن «لاجوردی» تیم ملی را بر تن نكرده اما خبرها از انتخاب شدن او برای دیدار چهارشنبه در دوبلین حكایت دارد.

گفته می‌شود كه آمادگی جسمانی دل‌پیرو در تمرینهای پیش از فصل روی مارچلولیپی سرمربی ایتالیا اثر گذاشته زیرا او در دیدار میانه هفته برابر رم دو گل زده بود.

دل پیرو كه در یك سال گذشته به بازیكنی حاشیه‌ای تبدیل شده تمایل دارد بار دیگر توانایی‌هایش را به لیپی نشان دهد زیرا تنها در یك دیدار از دوازده دیدار ایتالیا به مربیگری لیپی حضور داشته و آنهم به بازی هشت سپتامبر در «مولدوا» باز می‌گردد.

دل‌پیرو به روشنی بیان كرد كه می‌خواهد یكی از اعضای ایتالیا در جام‌جهانی 2006 باشد اما با مبارزه‌ای سخت روبرو است.

لیپی همچنین ستایش‌هایش را از آنتونیو كاسانو و فرانچسكوتوتی مهاجمان رم و دو رقیب اصلی دل‌پیرو در تیم ملی دریغ نكرده است.

ایتالیا باید برای دیدار با ایرلند مردان شایسته‌ای را دور هم جمع كند كه كریستین ویری از میلان و لوكاتونی از فیورنتینا از آن جمله‌اند. امیدهای فابیو گروسو از پالرمو برای دعوت شدن به تیم‌ ملی با شكستگی بینی جورجیو چیلینی گوش چپ ذخیره یوونتوس بیشتر شد.

پیش‌بینی می‌شود كه مورگان دسانكتیس دروازه‌بان اودنیزه و فلاویو روما سنگربان موناكو در این سفر جیجی‌ بوفون را همراهی می‌كنند.