تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه پیكان تهران از معرفی سرمربی جدید تیم پیكان تا چند روز آینده خبر داد. ناصر شهسواری اظهار كرد: خروج فرهاد كاظمی از كادر مربیگری تیم پیكان ضربه‌ی بزرگی بر پیكره‌ی تیم وارد كرد. باشگاه با اعتقاد به ایجاد شرایط ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کناره گیری فرهاد کاظمی از پیکان


مدیر عامل باشگاه پیكان تهران از معرفی سرمربی جدید تیم پیكان تا چند روز آینده خبر داد.

ناصر شهسواری اظهار كرد: خروج فرهاد كاظمی از كادر مربیگری تیم پیكان ضربه‌ی بزرگی بر پیكره‌ی تیم وارد كرد. باشگاه با اعتقاد به ایجاد شرایط حرفه‌یی در مسیر پرتلاطم كاری‌اش قطعا از این شرایط نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

وی تصریح كرد: سرمربی جدید تیم پیكان كه قطعا یك گزینه‌ی مطرح داخلی است طی روزهای آینده معرفی خواهد شد.

شهسواری تاكید كرد: كاظمی مربی بزرگی است و در شرایط كنونی نیز پیكان هیچ مشكلی با او ندارد، كاظمی همیشه مورد احترام باشگاه بوده و خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه پیكان همچنین با اشاره به احتمال پیوستن «خسرو حیدری» به تیم ابومسلم تصریح كرد: حیدری اگر بخواهد به ابومسلم بپیوندد، باید با این تیم قراردادی سه ساله داشته باشد كه ظاهرا حیدری با این موضوع مخالف است و خواهان بازگشت مجدد به پیكان شده است.

وی افزود: اگر حیدری بخواهد به پیكان بازگردد باید بازیكنان تیم با آمدن وی موافقت كنند. تیم پیكان دارای بازیكنان بزرگی است كه با وجود آنها هیچ نیازی احساس نخواهیم كرد.

شهسواری خاطر نشان كرد: پیكان از لحاظ بازیكنان فقیر نیست كه با رفتن یك بازیكن شرایط تیم بحرانی شود. جوانان شایسته‌ای در پیكان توپ می‌زنند كه در آینده از بزرگان فوتبال خواهند شد.