تبیان، دستیار زندگی
کاربران خواهند توانست در بین 50 میلیون فایل موزیک و صوت جستجو کنند. آیا علاقه دارید که چیزی را که به دنبال آن هستید در اینترنت بیابید ؟ برای رسیدن به این هدف سرویس جدید جستجوی موزیک یاهو را که از روز سه شنبه شروع به کار کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یاهو سرویس جستجوی موسیقی خود را تست می کند


کاربران خواهند توانست در بین 50 میلیون فایل موزیک و صوت جستجو کنند.

آیا علاقه دارید که چیزی را که به دنبال آن هستید در اینترنت بیابید ؟ برای رسیدن به این هدف سرویس جدید جستجوی موزیک یاهو را که از روز سه شنبه شروع به کار کرده است امتحان کنید.

این سرویس در آدرس AUDIO.SEARCH.YAHOO.COM قابل دسترسی می باشد و به کاربران این امکان را می دهد که در بین 50 میلیون فایل موسیقی و صوتی و فایلهای دیگر به طور رایگان جستجو کنند.

تمام چیزی که شما نیاز دارید انجام دهید این است که کلمه یا عبارتی را از گفته موزیک وارد کرده و کلید جستجو را بزنید. بعد از این کار لیستی از فایلهای موسیقی در برابر شما ظاهر می شود که می توانید بر روی آنها کلیک کرده و آنها را پخش کنید.

آماده برای خرید

اگر یک موزیک توسط سایت آن برای فروش گذاشته شده بود، مانند ITUNES یا NAPSTER، سرویس موسیقی یاهو شما را به صفحه ای که بتوانید آن را خریداری کنید هدایت می کند.

این سرویس جدید PODCASTS را نیز شامل خواهد شد که صداهای ضبط شده ای هستند که برای پخش در یک کامپیوتر یا پخش کننده دیجیتالی مانند پخش کننده IPOD کامپیوترهای APPLE درست شده اند.

سرویس جدید یاهو همچنین کاربران را به سایتهای خبری، تصاویر، وبسایتهای خوانندگان موسیقی هدایت خواهد کرد. به طریقی که اطلاعات کاملی از آنها را در اختیار کاربر قرار می دهد.