تبیان، دستیار زندگی
با توجه به فصل نقل‌و انتقالات، استیل‌آذینی‌ها دو عضو جدید را به هیات مدیره این باشگاه اضافه كردند ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین و آصفی در استیل آذین

پروین و آصفی در کنار هدایتی

با توجه به فصل نقل‌و انتقالات، استیل‌آذینی‌ها دو عضو جدید را به هیات مدیره این باشگاه اضافه كردند.در جلسه‌ای كه در محل باشگاه استیل‌آذین برگزار شد، علی پروین و حمیدرضا آصفی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره به این مجمع اضافه شدند تا هیات مدیره این باشگاه تازه تاسیس با هفت عضو به كارش ادامه دهد.

سلطان قید پرسپولیس را زد

سلطان محبوب سرخ‌ها كه از مدت‌ها پیش شرایط را برای بازگشت به پرسپولیس مهیا نمی‌دید، بالاخره در جلسات پنهانی‌اش با حسین هدایتی به توافقات نهایی دست یافت و در پایان جلسه عصر روز شنبه اعلام كرد كه در جلسه هیات مدیره این باشگاه در روز یكشنبه شركت خواهد كرد.

پروین كه از مدت‌ها پیش مترصد بازگشت به پرسپولیس بود، پس از بی‌نتیجه بودن مذاكراتش با سعیدلو و مسوولان سازمان قید بازگشت به پرسپولیس را زد و در جلسه عصر شنبه باهدایتی برای حضور در استیل‌آذین اعلام آمادگی كرد. پروین عصر دیروز همراه محمد خروطی و محمدرضا آصفی وارد باشگاه استیل‌آذین شد تا پس از حضور هدایتی در باشگاه جلسه هیات مدیره استیل‌آذین برگزار شود.

هدایتی و آصفی

بازگشت دیپلمات فوتبالی

محمدرضا آصفی متولد سال 1331 در تهران است و دكترای شیمی دارد. آصفی برخلاف حوزه فعالیتش كه سیاست خارجی است، تحصیلاتش را تا مقطع دكترا ادامه داد و در این راستا تالیفاتی داشت. او استاد دانشگاه و مدیركل امور استانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بوده و پس از آن در سطح سفیر در كشورهای آلمان شرقی و فرانسه فعالیت داشته و بیش از هشت سال در وزارت امور خارجه در سمت سخنگوی وزارت امور خارجه مشغول بوده است. دكتر حمیدرضا آصفی به سه زبان آلمانی، انگلیسی و فرانسه تسلط دارد. آصفی كه سفیر ایران در امارات عربی بود، در زمستان سال گذشته ماموریتش به پایان رسید و به تهران بازگشت. آصفی كه یكی از چهره‌های سرشناس دیپلماسی ایران است همیشه ارتباط تنگاتنگی با ورزش داشته و حتی در زمان تعلیق فوتبال ایران با توجه به ارتباط خوبش با دبیركل فیفا تلاش‌های زیادی را انجام داد.

تا پیش از حضور آصفی در هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین، صحبت‌هایی در مورد حضور او در باشگاه‌های بزرگ ایران به گوش می‌رسد و حتی شنیده می‌شد كه آصفی به عنوان عضو هیات مدیره و حتی مدیرعامل باشگاه‌های سرخ آبی انتخاب شود. علیرضا آصفی كه دیروز در جمع پرسپولیسی‌های هیات مدیره استیل‌آذین (پروین، هدایتی و خروطی) كمی تنها بود، هرگز استقلالی بودنش را مخفی نكرد و اعلام كرد كه با توجه به روابط خوبش با حسین هدایتی و دوستی با خروطی دعوت استیل‌آذین را پذیرفته است.

پروین و آجرلو

آمدم اینجا كه راحت باشم

پروین: توی تیم‌های دولتی هر روز یك سازی می‌زنند

پس از پایان جلسه 150 دقیقه‌ای هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین‌ بود كه پروین با لبخند و رضایت این جلسه را ترك كرد. عضو جدید هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین‌ در مورد این جلسه و عدم حضورش در پرسپولیس گفت: «پرسپولیس یه تیم دولتیه. هر روز یه سازی می‌زنن! هر روز یه مدیر جدید می‌یاد و معلوم نیست كه آدم توی این باشگاه چی كاره است. فردا یكی می‌یاد و می‌گه پروین رو نمی‌خوام... اون وقت تكلیف من چیه؟ استیل‌آذین‌ تیم خصوصیه. خودم این تیم رو با هدایتی ساختم. هدایتی با من برای اومدن به استیل‌آذین صحبت كرد و من هم قبول كردم. از فردا هم با قدرت كارم رو شروع می‌كنم.»

پروین در مورد شایعه حضور او در سمت مدیر فنی استیل‌آذین‌ گفت: «آقای مهاجرانی استاد منه. من شاگرد ایشون هستم و دست حشمت خان رو می‌بوسم. در این مورد صحبتی نیست، اما صحبت‌هایی در مورد انتخاب سرمربی شد و احتمال دارد كه به‌جای سرمربی خارجی از وجود سرمربی ایرانی استفاده كنیم! چند تا گزینه هم داشتم و اونها را معرفی كردم. البته هنوز چیزی معلوم نیست... شاید سرمربی خارجی باشه!»

پروین كه همیشه موضع خاصی در مقابل جذب و ورود مربیان خارجی داشته، در همان جلسه معارفه چند گزینه ایرانی معرفی كرده است!

هدایتی و آصفی

آصفی: استقلالی هستم، ولی پیشنهاد هدایتی برایم جالب بود

محمدرضا آصفی، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و سفیر ایران در امارات بار دیگر به صراحت از استقلالی‌بودنش صحبت می‌كند. آصفی پس از پایان جلسه هیات مدیره استیل‌آذین‌ گفت: «چرا دروغ... من استقلالی هستم و خیلی‌ها این موضوع را می‌دانند. آرزوی من این است كه بتوانم تجربیاتم را به عنوان یك مدیر و یك مسوول ورزشی در اختیار جوانان و باشگاه‌های ایران قرار دهم و حالا هم از عضویت در استیل‌آذین‌ خوشحال هستم. پیشنهاد هدایتی و استیل‌آذین برایم جالب بود و حالا می‌كوشم تا منشاء خیر برای این باشگاه باشم. استیل‌آذین‌ برای آسیایی شدن بسته شده و امیدوارم كه در آسیا هم نتیجه بگیریم.»

هدایتی: نام چند گزینه ایرانی از سوی دوستان طرح شد

حسین هدایتی، مالك و رییس هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین‌ در مورد جلسه دیروز باشگاهش و ورود دو عضو جدید به هیات مدیره می‌گوید: «آقایان پروین و آصفی با توجه به تجربیات و دانشی كه دارند، می‌توانند منشاء خیر برای باشگاه باشند و امیدوارم كه با آنها به موقعیت‌های جدیدی دست یابیم. من قلبا از مربیان جوان ایرانی كه اسطوره‌های این فوتبال هستند، حمایت می‌كنم. استیلی روزهای خوبی را با استیل‌آذین‌ داشت و هنوز از دوستان و یاران خوب من است. پیروانی هم در این چند بازی آخر تلاشش را كرد و حضور این دو نشان می‌دهد كه ما به مربیان ایرانی بها می‌دهیم. از سوی دوستان نام چند گزینه ایرانی و خارجی برای سرمربیگری مطرح شد كه باید در این مورد تصمیم‌گیری كنیم.»

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری   عکس ها: سایت استیل آذین