تبیان، دستیار زندگی
حسین شمس با انتقاد از فدراسیون فوتبال، رادیو، تلویزیون و مطبوعات گفت: در بازگشت به ایران و پس از جلسه با سعیدلو اگر همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی باقی بمانم حق فوتسالیست‌ها را خواهم گرفت ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حق فوتسال را می گیرم

حسین شمس

حسین شمس با انتقاد از فدراسیون فوتبال، رادیو، تلویزیون و مطبوعات گفت: در بازگشت به ایران و پس از جلسه با سعیدلو اگر همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی باقی بمانم حق فوتسالیست‌ها را خواهم گرفت.

سرمربی تیم ملی ایران پس از كسب دهمین قهرمانی ایران در آسیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: علیرغم تمام كسانی كه دست به دست هم داده بودند تا ایران قهرمان آسیا نشود اما، مردم ایران دیدند كه چگونه بازیكنان ایران با نمایش مقتدرانه خود علیه داوران، تماشاگران و بازیكنان ازبكستان قرار گرفتند و با نتیجه عجیب و غریب ازبكستان را شكست دادند.

وی افزود: پیروزی ساده‌ای نبود شاید در ظاهر پیروزی ساده‌ای كسب كردیم؛ اما واقعا كار مشكلی بود. ما در این بازی هشت گل زدیم و هشت گل نزدیم با دهمین قهرمانی ایران ثابت كردیم كه آسیا باید به فوتسال ایران احترام بگذارد.

حسین شمس

شمس ادامه داد: امیدوارم فدراسیون فوتبال اولین جایی باشد كه برای فوتسال احترام قائل می‌شود. توقع‌مان بسیار بیشتر از این حرف‌ها است. ما مستحق احترام بیشتری هستیم.

وی درباره پیام تبریك سعیدلو هم گفت: سعیدلو خودش فوتسالیست است و من با او آینده‌ روشنی را برای فوتسال می‌بینم. در برگشت به ایران خدمت سعیدلو خواهم رفت و حق فوتسالیست‌ها را می‌گیرم، مگر اینكه نباشم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا مگر قصد دارید دیگر با تیم ملی همراهی نكنید؟ گفت: پیش از سفر تیم ملی به ازبكستان، برخورد ناشایستی با تیم ملی فوتسال شد. من هم از فدراسیون فوتبال گله دارم و هم از رادیو و تلویزیون. مطبوعات در شرایطی كه هر روز عكس بازیكنان خارجی را چاپ می‌كنند یك عكس از بازیكنان تیم ملی فوتسال چاپ نكردند. البته شرایط خبرگزاری‌ها متفاوت است. خبرگزاری‌هایی مانند ایسنا، فارس و ... با مطبوعات تفاوت دارند و در روزگاری كه هیچ كس سراغ فوتسال ایران را نمی‌گرفت آنها غم فوتسال را خوردند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری