تبیان، دستیار زندگی
به همت امور فرهنگی بانوان اداره كل تبلیغات اسلامی هرمزگان همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س ) مسابقه مقاله نویسی را در موضوعات مختلف برگزار می كند ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه مقاله نویسی «زن در جامعه امروز» در هرمزگان برگزار می‌شود

مسابقه مقاله نویسی زن در جامعه امروز در هرمزگان

به همت امور فرهنگی بانوان اداره كل تبلیغات اسلامی هرمزگان همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س ) مسابقه مقاله نویسی را در موضوعات مختلف برگزار می كند.

به گزارش روابط عمومی، معصومه هوشمند كارشناس امور فرهنگی بانوان اداره كل تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح یكشنبه نهم خرداد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در بیان موضوعات این مسابقه مقاله نویسی به عوامل برانگیز و بازدارنده عفاف و حجاب در بین نسل جوان، وظیفه زن در گرو تربیت صحیح اسلامی، تزلزل بنیاد خانواده در دنیای غرب و زن عنصر اصلی تشکیل خانواده اشاره كرد.

وی در ادامه با بیان این که علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند افزود: همچنین حجاب یکی از وسایل امنیت اخلاقی و فکری، حجاب منزوی کردن زن نیست و فاطمه زهرا در قله بشریت از دیگر موضوعات مقالاتی است كه علاقه مندان می توانند مقالاتی را تحت موضوعات فوق تا پایان تیرماه آثار خود را به آدرس بندرعباس، آزادگان، كوچه دوم، ساختمان اداره كل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، واحد امور فرهنگی بانوان ارسال كنند.

وی در پایان یادآور شد: از سوی اداره كل تبلیغات اسلامی استان هم زمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) به نویسندگان 10 مقاله برتر جوایز نفیسی اهدا می شود و مقالات برتر جهت استفاده عموم بر روی سایت تبیان هرمزگان نیز قرار خواهد گرفت.

تنظیم: هومن بهلولی