تبیان، دستیار زندگی
تیم بسکتبال مهرام با غلبه بر الریان قطر برای دومین دوره متوالی جام قهرمانی مسابقات بسکتبال باشگاه‎های آسیا را بالای سر برد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرام جهانی شد

مهرام قهرمان آسیا شد

تیم بسکتبال مهرام با غلبه بر الریان قطر برای دومین دوره متوالی جام قهرمانی مسابقات بسکتبال باشگاه‎های آسیا را بالای سر برد.

دیدار نهایی بیست و یکمین دوره رقابت‎های بسکتبال قهرمانی باشگاه‎های آسیا یکشنبه شب در سالن الغرافه دوحه با پیروزی 93 بر 73 مهرام مقابل الریان قطر به پایان رسید تا نماینده کشورمان برای دومین سال متوالی قهرمان این مسابقات شود. بازیکنان مهرام سال گذشته و در جاکارتا اندونزی نیز قهرمانی مسابقات بسکتبال باشگاه‏های آسیا را از آن خود کرده بودند.

همچنین تیم بسکتبال مهرام با کسب این پیروزی و این قهرمانی سهمیه حضور در نخستین دوره رقابت‎های قهرمانی باشگاه‎های جهان را هم به دست آورد. این مسابقات اکتبر سال میلادی جاری با حضور 8 تیم و به میزبانی مشترک دوشهر "چنگدو" و "نانجینگ" چین برگزار می‎شود. قهرمانان آفریقا، آمریکا، آسیا، اروپا، اقیانوسیه، نایب قهرمانان آمریکا و اروپا به همراه تیم میزبان شرکت کنندگان در این مسابقات خواهند بود.

مهرام قهرمان آسیا شد

به نقل از مهر، در دیگر دیدارهای برگزار شده روز پایانی بیست و یکمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‎های آسیا تیم الریاضی لبنان نیز با غلبه بر حریف اردنی خود صاحب عنوان سومی شد. الجلا سوریه مقابل آستانا تایگرز به برتری رسید و در رده پنجم ایستاد. ضمن اینکه فیلیپینی ها نیز مقابل الهلال عربستان به برتری دست یافته و در رده هشتم قرار گرفتند.

نتایج به دست آمده در روز پایانی بیست و یکمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‏های آسیا به شرح زیر است:

عنوان هفتم و هشتم:

*  الهلال عربستان 98 - اسمارت گیلاس فیلیپین 100

عنوان پنجم و ششم:

* الجلا سوریه 65 - آستانا تایگرز قزاقستان 73

 دیدار رده بندی:

* الریاضی لبنان 82 - ASU اردن 78

دیدار فینال:

* مهرام ایران 93 - الریان قطر 73

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری