تبیان، دستیار زندگی
زین‌الدین زیدان گفت كه ندایی مرموز بازگشت او را به تیم ملی سبب شده است. زیدان در مصاحبه‌ای با مجله‌ی FRANCE FOOTBALL گفت:« ساعت سه صبح بود كه ناگهان از خواب پریدم و با یك نفر حرف زدم. او به من گفت كه این یك راز است و بیخود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیروی مهار نشدنی برای بازگرداندن به تیم ملی


زین‌الدین زیدان گفت كه ندایی مرموز بازگشت او را به تیم ملی سبب شده است.

زیدان در مصاحبه‌ای با مجله‌ی FRANCE FOOTBALL گفت:« ساعت سه صبح بود كه ناگهان از خواب پریدم و با یك نفر حرف زدم. او به من گفت كه این یك راز است و بیخود تلاش نكنم بفهمم كه او چه كسی است. شخصی بود كه شما هرگز نمی‌بینید، نمی‌توانم بگویم كه خودم را دیدم. آن فرد وجود دارد اما از راه خیلی دوری می‌آید. این طور بود كه سرانجام چند ساعت بعد تصمیم گرفتم برگردم».

هفته‌ی گذشته زیدان به تیم ملی بازگشت تا فرانسه را در ادامه دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2006 یاری كند.

مرد میانی سی و سه ساله قهرمان جام جهانی 1998 و لیگ قهرمانان اروپا در 2000 پس از شكست برابر یونان در یورو 2004 لباس آبی‌ها را از تن درآورد.

بازگشت زیدان به این دلیل عجیب بود كه او بارها گفته بود از تصمیمش برای بازی نكردن در تیم ملی نخواهد گذشت.

بازیكن سه دوره سال جهان در ادامه گفت:« من در مقابل آن نیرو كه رفتارم را درست كرد مات و مبهوت شدم. می‌توانم بگویم با یك معجزه روبرو بودم. ناگهان تصمیم گرفتم به ریشه‌ام، جایی كه فوتبال حرفه‌ایم را آغاز كردم، هنگامی كه هیچ كس مرا نمی‌شناخت و در آنجا رشد كردم بازگردم. حس می‌كردم دوباره متولد شده‌ام و آن نیروی مهار نشدنی مرا در بر گرفته است. باید به نصیحت آن ندا كه راهنمای من بود گوش می‌دادم.»

كلود ماكلله مدافع چلسی و لیلیان تورام مدافع یوونتوس نیز برای دیدار دوستانه هفده آگوست برابر ساحل عاج به زیدان پیوستند.