تبیان، دستیار زندگی
واره آسیایی به نمایش در می آید.«كیسنا» تازه ترین فیلم سوباش گای كارگردان و تهیه كننده مطرح سینمای هند ، به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم گووانجو انتخاب شد. این جشنواره هر سال در كره جنوبی برپا می شود. به نوشته س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درام تاریخی در جشنواره آسیایی


درام تاریخی سینمای هند در جشنواره آسیایی به نمایش در می آید.«كیسنا» تازه ترین فیلم سوباش گای كارگردان و تهیه كننده مطرح سینمای هند ، به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم گووانجو انتخاب شد.

این جشنواره هر سال در كره جنوبی برپا می شود. به نوشته سایت اینترنتی ردیف این جشنواره از مطرح ترین و تحسین شده ترین جشنواره های سینمایی است كه در كره جنوبی برپا می شود و امسال هم مثل هر سال تعداد زیادی فیلم مطرح بین المللی در بخش های مسابقه و جنبی آن به نمایش در می آید.

جشنواره كه روز 26اوت (چهارم شهریور) افتتاح می شود از گای و ویویك اوبروی ستاره اصلی فیلم هم دعوت كرده كه در نمایش افتتاحیه و مراسم ویژه آن حضور داشته باشند.

این دو هنرمند با آن كه درگیر پروژه های جدید خود هستند ، اعلام كرده اند در نمایش ویژه افتتاحیه فیلم شركت خواهند كرد.انتخاب «كیسنا» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین المللی گووانجو از یك نظر برای دست اندركاران آن اهمیت دارد.

این فیلم (كه حال و هوایی روشنفكرانه و انقلابی دارد) سال گذشته هنگام نمایش عمومی در هند نتوانست توجه تماشاگران عادی را به خود جلب كند و شكست تجاری خورد.

منبع:جام جم آنلاین