تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی والیبال جوانان كشورمان در ادامه‌ی رقابت‌های قهرمانی جهانی در هندوستان، موفق شد 3 بر یك تیم ملی والیبال جوانان آمریكا را شكست دهد. تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از پیروزی برابر تونس دیروز به مصاف سومین حریف خود تیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران در والیبال هم آمریکا را شکست داد


تیم ملی والیبال جوانان كشورمان در ادامه‌ی رقابت‌های قهرمانی جهانی در هندوستان، موفق شد 3 بر یك تیم ملی والیبال جوانان آمریكا را شكست دهد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از پیروزی برابر تونس دیروز به مصاف سومین حریف خود تیم آمریكا رفت كه در پایان موفق شد با نتایج (25 بر 21)، (25 بر 21)، (19 بر 25) و (25 بر 23) و با حساب 3 بر یك از سد حریف خود عبور كند.

بر اساس این گزارش، عادل غلامی، آرش صادقیانی و سعید عسگریان بازیكنانی بودند كه نسبت به سایرین بازی‌های روان‌تری را از خود نشان دادند. منصور زادوند نیز كه در بازی نخست تیم ملی از ناحیه‌ی مچ پا دچار مصدومیت شده بود در دیدار دیروز برابر آمریكا دقایقی را به میدان رفت تا نشان دهد كه مصدومیت وی برطرف شده است.

گفتنی است؛ ملی‌پوشان كشورمان امروز را به استراحت خواهند پرداخت تا در روز چهارشنبه به مصاف تیم ملی والیبال جوانان هلند بروند. تیم ایران در نخستین دیدار مغلوب آلمان شده بود.