تبیان، دستیار زندگی
در این نوع سرویس چندین سرور اختصاصی مجازی به طور کاملاً مجزا بر روی یک سرور سخت افزاری قرار گرفته و منابع سخت افزاری آنها بطور اشتراکی و با سهم و درصد مشخصی در اختیار هر یک از مشتریان قرار خواهد گرفت. عملکرد هر سرور مجازی کاملاً مشابه یک سرور سخت افزاری ا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرور اختصاصی مجازی

در این نوع سرویس چندین سرور اختصاصی مجازی به طور کاملاً مجزا بر روی یک سرور سخت افزاری قرار گرفته و منابع سخت افزاری آنها بطور اشتراکی و با سهم و درصد مشخصی در اختیار هر یک از مشتریان قرار خواهد گرفت. عملکرد هر سرور مجازی کاملاً مشابه یک سرور سخت افزاری است به نحوی که امکان نصب برنامه ها، راه اندازی مجدد سرور، دسترسی در سطح مدیر سیستم، فایل های پیکربندی و سیستمی، آدرس های IP اختصاصی و ... برای آنها فراهم بوده و در عین حال بخشی یا مقدار کاملاً مشخصی از منابعی همچون RAM، CPU یا منابع ذخیره سازی را در اختیار دارند.  هدف ما در این سرویس ارائه بستر قابل اعتماد با سطح دسترسی مدیر سیستم، امکان نصب برنامه های کاربردی دلخواه توسط کاربران و در عین حال هزینه کم و مقرون به صرفه می باشد.

سرورهای مجازی در تبیان از طریق فناوری های مجازی سازی Parallels Virtuozzo Containers و VMware  انجام می شود. این فناوری ها به ما امکان مدیریت چندین سرور لینوکسی یا ویندوزی را به صورت کاملاً مجزا در یک ماشین سخت افزاری را نیز می دهد.

سرور اختصاصی مجازی

میزبانی سرورهای مجازی به عنوان یک سرور میزبانی اختصاصی مجازی کنترل کامل و دسترسی مدیریتی به محیط سرور را با هزینه بسیار پایین نسبت به اجاره یک سرور فیزیکی فراهم می کنند. این سرویس برای تامین منابع مورد نیاز سایت های وبی که به سرعت در حال رشد هستند و محدودیت های یک سرویس میزبانی اشتراکی که ممکن است برنامه نویسان در تست و راه اندازی نرم افزارهای خاص سازمانی در آن با مشکل مواجه هستند یا برای Resellerهایی که قصد ارائه تعداد نامحدودی دامنه بر روی سرور را دارند مناسب است.

هر یک از طرح های میزبانی VPS در یک محیط کاملاً امن از سایر سرورهای مجازی مجزا شده است .

سرورهای ویندوزی و لینوکسی در Parallels Virtuozzo Containers دقیقاً مشابه یک سرور فیزیکی اختصاصی بوده و گزینه ای کاملاً ایده آل برای یک سرور اختصاصی هستند. هر سرور مجازی نسخه مجزایی از سیستم عامل داشته و می تواند توسط مشتری و بطور کاملاً مستقل راه اندازی مجدد (Reboot) شود. همچنین امکان برقراری ارتباط از طریق Remote Desktop (در سرورهای ویندوزی) یا SSH (در سرورهای لینوکسی) وجود دارد. حتی در صورتی آفلاین بودن VPS ، همواره امکان دسترسی به تنظیمات از طریق کنترل پانل برای مشتری وجود دارد.

سرویس های میزبانی از VPSهای مدیریت شده ما بطور 24*7 توسط تیم فنی پشتیبانی می شود.

سرور اختصاصی مجازی

هر چند Virtuozzo یک فناوری مجازی سازی مبتنی بر سطح سیستم عامل است ، اما قابلیتهای مجازی سازی در VMware امکان تخصیص مجزای منابع سخت افزار را به هر مشتری فراهم می کند. از این رو شما با پرداخت هزینه اندک امکان دسترسی به سرورهای اختصاصی با امکانات متعددی همچون RRAS/VPN/WUS/ADS ، انتخاب سفارشی میزان منابع سخت افزاری RAM، CPU یا هارد و ... را در یک سرور خواهید داشت.

طرح های VPS ما کنترل، امنیت و انعطاف پذیری که کسب و کار شما نیاز دارد را در اختیارتان قرار می دهد. تمام طرح های VPS ما کیفیت و عملکردی مشابه سرورهای اختصاصی دارند. طرحهای VPS مزایای زیادی دارند:

جداسازی کامل سیستم

آدرس IP اختصاصی

امکان انتخاب سیستم عامل

امکان استفاده از SSH، Remote Deskop یا Terminal Services

دسترسی کامل Root/Administrator در سیستم عامل

امکان نصب یا حذف برنامه ها یا سرویس ها

سفارشی سازی نرم افزار سرور

نصب سفارشی نرم افزار

سرورها و سرویس های مستقل : Apache/IIS6, FTP, SMTP, BIND, Databases و ...

سرورهای سخت افزاری قدرتمند

فراهم کردن امنیت با تجهیزات Firewall/Intrusion Prevention

تضمین دسیترسی 99.9%

پشتیبانی 24*7

سرویس VPS از سرورهای اختصاصی ارزان تر هستند اما انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سرویس های میزبانی اشتراکی یا میزبانی اختصاصی در اختیار شما قرار می دهند.