تبیان، دستیار زندگی
سرویس میزبانی اشتراکی یکی از پراستفاده‌‌ترین شیوه‌های میزبانی است. در این نوع میزبانی مشتریان مختلفی از منابع نرم افزاری و سخت افزاری یک سرور به صورت مشترک استفاده می‌کنند اما در عین حال سقف استفاده از این منابع همچون فضای ذخیر‌ه‌سازی داده‌ها، ترافیک در ط
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرویس میزبانی اشتراکی

سرویس میزبانی اشتراکی یکی از پراستفاده‌‌ترین شیوه‌های میزبانی است. در این نوع میزبانی مشتریان مختلفی از منابع نرم افزاری و سخت افزاری یک سرور به صورت مشترک استفاده می‌کنند اما در عین حال سقف استفاده از این منابع همچون فضای ذخیر‌ه‌سازی داده‌ها، ترافیک در طول ماه، تعداد پست‌الکترونیکی، حساب‌های کاربری FTP، تعداد دامنه‌ها، میزان فضای استفاده از پایگاه داده‌ و ... متناسب با طرح انتخابی از سوی هر مشتری است.

سرویس های میزبانی اشتراکی تبیان، راهکاری قابل اعتماد، قدرتمند و امن برای سرویس های حیاتی سازمانی شما

1- اگر اخیراً در فضای اینترنتی فعال شده‌اید و تمایل دارید تا:

·  سایت شخصی خود را در محیط اینترنت برای دیگران در دسترس قرار دهید

·  با حضور در اینترنت توانمندی‌های شرکت‌ خود را به دنیا عرضه کنید

·  قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دارید

·   برای مدیریت فضا و دامنه سایت خود به دنبال یک کنترل پانل قدرتمند هستید

·  استفاده از منابع پردازشی اشتراکی، تمام نیاز سایت شما را برآورده می‌کند

· امکان خرید لایسنس‌های معتبر برای سیستم‌عامل یا یانک‌های اطلاعاتی را ندارید

·  قصد استفاده از سرویس‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس را دارید

· سایت شما از زیرساخت‌های دیواره آتش قدرتمند برخوردار باشد

· حضور در دنیای اینترنت و راه‌اندازی وب سایت به عنوان ارزش افزوده در کسب و کار شما محسوب می‌شود

· پرداخت هزینه‌های بالای اجاره یک سرور اختصاصی برای شما امکان‌پذیر نیست

می‌توانید از سرویس‌های فضای اشتراکی ما استفاده کنید.

در این نوع میزبانی سرویسهای اشتراکی زیر قابل عرضه است:

·  Linux Web Hosting

·  Windows Web Hosting

·  Email Hosting

·  Exchange Hosting

·  Web Application Hosting

·  DNS Hosting

·  FTP Hosting

در این سرویس میزبانی از صفحات وب، ثبت دامنه و اجاره فضا بر اساس نیاز مشتریان تامین می‌شود. منابع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و نیروی انسانی این سرویس توسط مرکز داده به طور اشتراکی به کاربران ارائه می‌گردد. سرویسهای میزبانی اشتراکی یکی از رایج‌ترین، اقتصادی‌ترین و چاره‌سازترین راه‌کارها برای اشخاص و کسب و کارهای کوچک و متوسط محسوب می‌شود. تامین امنیت و مدیریت سرور، حفظ و نگهداری، به روزرسانی و هزینه‌های سربار آن برای اشخاص و شرکت‌ها از جمله مزیت‌های اشخاص و شرکت‌هایی است که خود را فارغ از این گونه نگرانی‌ها با هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر از طرح‌های سرویس اشتراکی استفاده می‌کنند:

·  فضای فیزیکی در رک

·  شبکه و زیر ساخت

·  پهنای باند

·  دیواره آتش و منابع امنیتی

·  فضای ذخیره‌سازی بر روی SAN

·  سخت‌افزار سرور قدرتمند قابل اعتماد و امن

·  سیستم‌عامل و برنامه‌های کاربردی

·  نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزارهای مدیریتی (نظیر نرم‌افزارهای تهیه نسخه پشتیبان و غیره)

·  نیروی انسانی مدیریت و پشتیبانی سرویس 24*7

·  تضمین سطح سرویس 99.9%

تبیان با ارائه کیفیت بالای سرویس میزبانی اشتراکی وب، در رده برترین سرویس‌دهنده‌های جهانی قرار دارد. سرعت بالای منابع پردازشی در سرورهای (IBM x Series (x3850 & x 3650 ، تجهیزات قدرتمند شرکت‌های بزرگ دنیا،  زیرساخت قابل اعتماد با دسترس‌پذیری بالا، امنیت و دفاع چند لایه، منابع ذخیره‌سازی بر روی پیشرفته‌ترین SANهای موجود در دنیا با سرعت 15000RPM و نرم‌افزارهای دارای لایسنس معتبر، لینک‌های ارتباطی افزونه، مسیر دسترسی افزونه به برق بی‌وقفه به عنوان بخشی از ویژگی‌‌های برجسته در سرویس‌های میزبانی اشتراکی محسوب می‌شود.

سرویس‌های انتهایی قابل ارائه به مشتریان در میزبانی اشتراکی توسط پانل مدیریتی قدرتمند و جامع، از طریق واسط وب و بطور کاملاً اتوماتیک به زبان فارسی و انگلیسی بر روی سرورهای مربوطه ایجاد شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مدیریت این سرویس‌ و همچنین کنترل کامل عملیات حسابرسی آن نیز از طریق کنترل پانل تحت وب برای کاربران قابل مدیریت می‌باشد.

امکان ثبت سفارش جدید، افزایش منابع برای سرویس‌های خریداری شده، مدیریت قدرتمند سایت‌ و ... از جمله امکانات ارزشمند نرم‌افزار کنترل پانل تبیان محسوب می‌شود.

با توجه به سقف استفاده از منابع در طرح‌های اشتراکی و قیمت اقتصادی یک طرح میزبانی اشتراکی، این نوع سرویس برای سایت‌های شخصی، کسب و کارهای کوچک و متوسط و سایتهای سازمانی و موسساتی مناسب است که در راه حضور در دنیای اینترنت و جهانی شدن قرار گرفته اند.

این میزبانی به شما کمک می‌کند تا به سرعت در دنیای اینترنت رشد کرده و با توسعه سرویس‌های قابل ارائه، از زیرساخت‌های موجود به عنوان محلی برای کسب و کار و افزایش درآمدها یا ارائه سرویسها و خدمات بهره‌مند شوید.

تامین امنیت و مدیریت سرور، حفظ و نگهداری، به روزرسانی و هزینه‌های سربار آن برای اشخاص و شرکت‌ها از جمله مزیت‌های اشخاص و شرکت‌هایی است که خود را فارغ از اینگونه نگرانی‌ها و با هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر از طرح‌های سرویس اشتراکی استفاده می‌کنند.