تبیان، دستیار زندگی
در سرویس Dedicated Hosting تجهیز سخت‌افزار از طرف مرکز تهیه و به طور اختصاصی به مشتری واگذار می‌شود. در این نوع سرویس مالکیت سخت‌افزاری سرور و سیستم‌عامل متعلق به مرکز است اما مالکیت نرم‌افزارها و داده‌ها متعلق به مشتری است. مشتری می‌تواند نرم‌افزارهای مو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرویس‌های میزبانی اختصاصی (Dedicated Hosting)

در سرویس Dedicated Hosting تجهیز سخت‌افزار از طرف مرکز تهیه و به طور اختصاصی به مشتری واگذار می‌شود. در این نوع سرویس مالکیت سخت‌افزاری سرور و سیستم‌عامل متعلق به مرکز است اما مالکیت نرم‌افزارها و داده‌ها متعلق به مشتری است. مشتری می‌تواند نرم‌افزارهای مورد نظر خود را بر اساس چارچوب‌های مشخص شده بر روی سرور نصب کرده و از آنها استفاده نماید یا با اعلام قبلی، مرکز می‌تواند نسبت به نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز برای مشتری اقدام کند. در واقع علاوه بر در اختیار داشتن یک سرور سخت افزاری، امکان مدیریت کامل راهکار میزبانی خود را خواهید داشت. به عبارت دیگر تبیان ابزارها، منابع و پشتیبانی مورد نیاز شما برای طرح ریزی و پیاده سازی کسب و کار شما در وب را فراهم خواهد کرد.

استفاده از سرویس‌های میزبانی سرورهای اختصاصی برای سازمان‌هایی مناسب است که علاوه بر نیاز به دراختیار داشتن کنترل سخت‌افزار و مدیریت سرویس، قصد پرداخت هزینه‌های خرید و نگهداری از تجهیزات مختلف و پیاده‌سازی سرویس مورد نظر در بخش Collocation را ندارند. هرچند پرداخت هزینه پایین و دریافت میزبانی اختصاصی مناسب با قابلیت اعتماد و سطح خدمات موضوع پیچیده‌ای است، اما سعی ما بر آن است تا با ارائه سرویس‌های سطح بالا و در کنار آن امکان بهره‌مندی مشتریان از سرویس‌های ارزش افزوده، گامی به سمت نیازمندی‌های خاص مشتریان برداریم.

1-      اگر در شرکت و سازمان خود تمایل دارید تا:

·         کنترل کامل سرویس‌های قابل عرضه‌تان را در اختیار داشته باشید

·         به دنبال پایداری، و افزایش سطح امنیت هستید

·         تمایلی به استفاده از سرویس‌های اشتراکی ندارید

·         بازدیدکنندگان زیادی به وب سایت شما مراجعه می‌کنند

·         نیاز به منابع پرازشی بیشتری نسبت به یک سایت وب اشتراکی دارید

·         برنامه‌های کاربردی تحت وب شما برای سرویس‌دهی به سیستم عامل خاصی وابسته است

·         تمایل به استفاده از نرم‌افزارهای خاصی را داشته باشید که در محیط‌های اشتراکی قابل عرضه نیست

·         به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی اطلاعات نیاز دارید

·         نیاز به مدیریت سرور خود داشته باشید

می‌توانید از خدمات میزبانی سرورهای اختصاصی ما بهره‌مند شوید.

تضمین سطح سرویس 99.9%تضمین سطح سرویس 99.9%پشتیبانیپشتیبانی 24*7
دولایه دیواره آتش مدیریت شدهدو لایه دیواره آتش مدیریت شدهآنتی ویروسآنتی ویروس

پشتیبانی 24*7 تیم فنی و همچنین امکان بهره مندی از خدمات مدیریتی تایک ساعت در هر ماه بدون شارژ هزینه اضافی برای شما از مزیت های رقابتی ماست.

در صورت اعلام درخواست مشتری و تقبل هزینه های مربوطه و بسته به سطح نیازمندی های کسب و کار هر سازمان یا مشتری ، تبیان آمادگی ارائه خدمات امنیتی و نیازمندی های میزبانی شما را دارد.

امکانات زیر در هنگام ثبت سفارش و خرید سرویس برای هر یک از سرورهای اختصاصی به مشتریان ارائه می شود.

سرورهای اختصاصی به رشد کسب و کار شما کمک کرده و در عین حال انعطاف پذیری ، قابلیت اعتماد و امنیت بالایی را برای شما فراهم می کنند. انتخاب نوع سیستم عامل، میزان RAM، تعداد CPU، میزان فضای در دسترس روی HARD، تعیین تعداد منابع ذخیره سازی و نوع Raid بندی ، تعداد لینک های ارتباطی اینترنتی جهت حفظ افزونگی ، دسترسی به برق افزونه ، تامین پهنای باند مورد نیاز بیش از سقف تعیین شده در هر طرح سرویس و امکان اعمال این تغییرات در هر زمان پس از عقد قرارداد، از جمله ویژگی های خرید سرویس سرورهای اختصاصی تبیان محسوب می شود.