تبیان، دستیار زندگی
جواد نكونام: پس از بازی با ژاپن در تمرینات كایزرسلاترن شركت می‌كنم هافبك تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: پس از سفر به ژاپن برای شركت در تمرینات كایزرسلاترن عازم آلمان می‌شوم. جواد نكونام كه قرار بود امروز برای شركت در تست تیم كا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارشی از وضعیت انتقال نکونام به کایزرسلاترن


جواد نكونام:

پس از بازی با ژاپن در تمرینات كایزرسلاترن شركت می‌كنم

هافبك تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: پس از سفر به ژاپن برای شركت در تمرینات كایزرسلاترن عازم آلمان می‌شوم.

جواد نكونام كه قرار بود امروز برای شركت در تست تیم كایزرسلاترن به آلمان سفر كند ، گفت: با توجه به اردوی تیم ملی و نظر سرمربی تیم پاس امروز به همراه سایر ملی‌پوشان عازم اردوی مالزی می‌شوم و در نهایت پس از بازی با ژاپن و برگشت به ایران به آلمان سفر خواهم كرد.

وی در مورد وضعیت تیم ملی نیز تصریح كرد: دو مرحله اردو در انگلیس و ایران هماهنگی لازم را میان بازیكنان ایجاد كرده است و در حال حاضر بیشتر نفرات از شرایط خوبی برای حضور در این دیدار برخوردار هستند.

نكونام خاطر نشان كرد: بی‌تردید با آن كه صعودمان به جام جهانی قطعی شده است اما برای پیروزی به مصاف ژاپن می‌رویم تا بتوانیم با اقتدار راهی جام جهانی شویم.

گفتنی است؛ پس از آخرین جلسه ی تمرین صبح تیم ملی، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پاس در محل استقرار تیم ملی در هتل المپیك تهران نزدیك به یك ساعت با جواد نكونام گفت وگو كرد.

به نظر می‌رسد علیرغم تمایل نكونام و موافقت ضمنی باشگاه پاس با حضور این بازیكن در تیم كایزرسلاترن، مصطفی دنیزلی بر حفظ این بازیكن تا پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اصرار دارد.

سرانجام انتقال جواد نكونام؛

سرپرست تیم پاس: هیات مدیره و مدیرعامل نظر قطعی نداده‌اند

دنیزلی: پاسخ دهم وضعیت باشگاه و نكونام دشوار می‌شود

سرپرست تیم فوتبال پاس گفت: هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه تا كنون نظر قطعی خود را در مورد جدایی جواد نكونام اعلام نكرده است.

محمد ملا اسماعیلی گفت: من نمی‌دانم نظر دنیزلی درباره‌ی جدایی نكونام از باشگاه چیست. اما جواد بازیكن بزرگی است و طبیعتا مربیان تمایلی برای جدایی بازیكنان بزرگ از تیم‌هایشان ندارند. اما همه چیز بستگی به نظر مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و دنیزلی دارد.

وی درباره‌ی بازیكنان جدید تیم فوتبال پاس نیز گفت: ستار همدانی در تمرینات شركت كرده و به احتمال زیاد او را نیز به خدمت خواهیم گرفت.

پس از پایان تمرین پاس مصطفی دنیزلی در پاسخ به سوالی درباره‌ی وضعیت جواد نكونام گفت: پاسخ به این سوال ممكن است وضعیت باشگاه و وضعیت او را دشوار كند.

در تمرین یك بازیكن نیجریه به نام ارنیكه در تمرینات پاس حضور داشت.

 نکونام در کایزرسلاترن همبازی زندی می شود