تبیان، دستیار زندگی
بازیكن تیم فوتبال استقلال تهران سرانجام پس از چند ماه تصمیم خود را گرفت و گفت كه به طور حتم سال آینده در استقلال خواهد ماند. علیرضا واحدی نیكبخت اظهار كرد: پس از پیشنهاد ویارئال تصمیم گرفتم كه فصل آینده را نیز در استقلال بما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرانجام نیکبخت در استقلال ماند


بازیكن تیم فوتبال استقلال تهران سرانجام پس از چند ماه تصمیم خود را گرفت و گفت كه به طور حتم سال آینده در استقلال خواهد ماند.

علیرضا واحدی نیكبخت اظهار كرد: پس از پیشنهاد ویارئال تصمیم گرفتم كه فصل آینده را نیز در استقلال بمانم و پس از پایان مسابقات جام جهانی پیشنهادهای تیم‌های مختلف را بررسی كرده و به یكی از آنان پاسخ مثبت می‌دهم اما به طور قطع تا آن زمان در استقلال خواهم ماند.

وی درباره‌ی وضعیت تیم ملی پیش از سفر به مالزی گفت: در انگلستان روزی دو مرتبه تمرین می‌كردیم و شرایط اردویی مناسب در لندن باعث شد كه بازیكنان بسیار بهتر تمرین كنند. پس از بازگشت به ایران تمرینات خود را ادامه دادیم و با توجه به حضور بازیكنان جوان كه انگیزه‌ی بالایی نیز دارند باعث شده كه تمرین با نشاط زیادی برگزار شود.

واحدی ادامه داد: به طور حتم برای پیروزی به ژاپن خواهیم رفت و سعی خواهیم كرد با ارایه‌ی بازی تهاجمی این تیم را در خاك كشورش شكست دهیم.

 واحدی نیکبخت در ویارئال اسپانیا