تبیان، دستیار زندگی
صادقی، بداوی و كاظمی كنار گذاشته شدند اسامی نهایی ملی‌پوشان فوتبال كشورمان برای سفر به مالزی مشخص شد. برانكو ایوانكوویچ در پایان آخرین جلسه‌ی تمرین تیم ملی فوتبال كشورمان پیش از سفر به مالزی ناجی بداوی، امیر حسین صادقی و حس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامی بازیكنان تیم ملی برای بازی با ژاپن و عربستان

صادقی، بداوی و كاظمی كنار گذاشته شدند


اسامی نهایی ملی‌پوشان فوتبال كشورمان برای سفر به مالزی مشخص شد.

برانكو ایوانكوویچ در پایان آخرین جلسه‌ی تمرین تیم ملی فوتبال كشورمان پیش از سفر به مالزی ناجی بداوی، امیر حسین صادقی و حسین كاظمی را از لیست تیم ملی برای سفر به مالزی كنار گذاشت.

دلیل حذف نام بداوی به گفته‌ی برانكو ایوانكوویچ وضعیت مبهم باشگاهی او در فصل آینده است و او برای روشن شدن تیمش در ایران خواهد ماند.

وضعیت هاشمیان و نویدكیا برای پیوستن به تیم ملی امشب مشخص خواهد شد و به گفته‌ی برانكو ایوانكوویچ سایر بازیكنان لژیونر به جز مهدی مهدوی‌كیا كه دو اخطاره است به تیم ملی در ژاپن اضافه خواهند شد.

اسامی بازیكنان تیم ملی فوتبال كشورمان برای سفر به مالزی به این شرح است:

ابراهیم میرزاپور، وحید طالب‌لو، مهدی رحمتی، میثم منیعی، محمد نصرتی، جلال كاملی مفرد، یحیی گل محمدی، هادی شكوری، حسین كعبی، محمد علوی، جواد نكونام، آندرانیك تیموریان، ایمان مبعلی، جواد كاظمیان، آرش برهانی، ادموند بزیك، علیرضا واحدی نیكبخت، مهدی رجب زاده و علی دایی بازیكنان تیم ملی كشورمان برای حضور در اردوی مالزی هستند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال كشورمان امروز ساعت 11:30 صبح به بحرین سفر كرد و از این كشور راهی مالزی شد و در روز بیستم مرداد با تیم ملی عربستان دیداری تداركاتی برگزار خواهد كرد.