تبیان، دستیار زندگی
م - ش ممنوع‌التصویر است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"م - ش" ممنوع‌التصویر است

نگاتیو

سایت جهان‌نیوز نوشت: "سالهاست که برخی از سینماگران با سو استفاده از خلا قوانین موجود در اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی اقدام به تولید فیلمهایی می نمایند که به گفته مسئولین وزارت ارشاد یا توهین به دفاع مقدس است و یا توهین به دین و شرع.

در ادامه ساخت چنین تولیداتی اما گاهی به دلیل سعه صدر مسئولین، آثاری هم تولید می شوند که با همکاری شیطنت آمیز تهیه کننده،کارگردان و نویسنده،حاصلی جز ارائه بسته ای از دیالوگهای غیر اخلاقی و جنسی به مخاطب نتیجه ای در بر ندارد.

اما چندی پیش مطلع شدیم که دست اندرکاران یک فیلم،پا را از این هم فراتر گذاشته و بدون توجه به قوانین وزارت ارشاد اقدام به عقد قرار داد با هنرپیشه ای کرده اند که وی اجازه حضور در هیچ فیلم سینمایی را ندارد.

"م - ش"در حالی سال گذشته در مقابل دوربین این فیلم حاضر شد،که دست اندر کاران فیلم مذکور با اقدامی شیطنت آمیز نام وی را در هیچ خبری به عنوان بازیگر اعلام نکرده، تا پس از آماده شدن فیلم مذکور،از طریق رایزنی با مسئولین شرایط اکران فیلم را فراهم کنند.  بدنبال این اقدام،ظاهرا اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی در اقدامی قابل انتظار اجازه اکران فیلم مذکور را صادر نکرده اند.

گفتنی است "م -  ش"مدتی است ممنوع التصویر بوده و در این مدت تنها آثاری از وی به نمایش در آمده که قبل از این دوران آماده شده است.


تنظیم از مسعود عجمی