تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حضور در تركیه و انجام دو دیدار تداركاتی بیشترین فشاری است كه به بازیكنان پیش از شروع فصل وارد خواهد شد. امیر قلعه نویی اظهار كرد: استقلال دو هفته است كه تمرینات خود را شروع كرده و ادامه اردوی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی از نیکبخت و جنجال در استقلال می گوید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حضور در تركیه و انجام دو دیدار تداركاتی بیشترین فشاری است كه به بازیكنان پیش از شروع فصل وارد خواهد شد.

امیر قلعه نویی اظهار كرد: استقلال دو هفته است كه تمرینات خود را شروع كرده و ادامه اردوی ما در شهر آنكارا خواهد بود. طی این مدت بیشتر به دنبال آماده سازی بدنی هستیم و طی حضور خود در آنجا صبح‌ها تمرینات هوازی و قدرتی خود را انجام خواهیم داد و بعدازظهر‌ها به مرور فنون تاكتیكی خواهیم پرداخت . پس از آن به تهران باز خواهیم گشت و روزهای 28 و 30 در تورنمنت جام اتحادیه شركت خواهیم كرد.

قلعه نویی افزود: با مقایسه به نسبت دو فصل گذشته مشخص می‌شود كه استقلال از شرایط بسیاری بهتری از آن برخوردار است. چرا كه امسال خروجی كمتری داشته و با جذب بازیكنان خوب نقاط ضعف خود را ترمیم كردیم.

وی ادامه داد : در نخستین سال حضورم در استقلال برنامه سه ساله‌ای را تدوین كردیم و محورهایی را برای باشگاه مشخص كردیم و در موازات این برنامه در اندیشه قهرمانی استقلال بوده‌ایم و در سالهای گذشته اگر كمی شانس یار ما بود می‌توانستیم قهرمان شویم. اما امسال با تلاش بازیكنان تنها به فكر قهرمانی هستیم.

قلعه نویی به درگیری پیروز قربانی و سیاوش اكبرپور در تمرینات چند روز گذشته اشاره كرد و گفت: تیمهای استقلال و پرسپولیس مشكلات خاص خود را دارند. یكی از این مشكلات تنگناهای مالی است كه در ابتدای فصل همیشه گریبان گیر این دو تیم بوده است این در حالی است كه تیمهای دیگر كمترین دغدغه‌ را ندارند.

وی افزود: پیروز قربانی مشكلات مالی دارد، قرارداد او نیز به پایان رسیده است و یكی از دلایل درگیری تمرین دو روز پیش استقلال مشكل مالی این بازیكن بوده است اما من اصل این كار را محكوم می‌كنم و به طور قطع پس از بازگشت از تركیه این دو بازیكن به كمیته انضباطی فراخوانده خواهند شد و باید در این كمیته پاسخگوی عمل انجام گرفته خود باشند.

قلعه نویی در ادامه گفت وگوی خود با ایسنا از تمدید قرارداد پیروز قربانی با باشگاه استقلال خبر داد.

وی همچنین به وضعیت نیكبخت واحدی اشاره كرد و گفت: نیكبخت بازیكن استقلال است و امسال با انگیزه بالا قصد نشان دادن خود را دارد. برداشت شخصی من این است كه او تمایل ماندن در استقلال را دارد.

وی درباره شعارهای برخی از تماشاگران استقلال علیه مدیرعامل این باشگاه گفت: تماشاگران استقلال دو دسته نیستند ما عامل محرك تماشاگران را پیدا كرده‌ایم و او را مأخذه كرده‌ایم. او فردی از بطن باشگاه است و پس از بازگشت از تركیه موشكافانه این مسئله را پیگیری خواهیم كرد.