تبیان، دستیار زندگی
دیدار رسمی دربوندس لیگا: ماگات گفت مراقب اوضاع دفاعی باش علی کریمی هافبک ملی پوش کشورمان شب گذشته در دیدار برابر مونشن گلادباخ اولین بازی رسمی خود را برای بایرن مونیخ در بوندس لیگا انجام داد. ملی پوش ایرانی بایرن مونیخ پس از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی کریمی پس ازانجام اولین دیدار رسمی دربوندس لیگا:

ماگات گفت مراقب اوضاع دفاعی باش


علی کریمی هافبک ملی پوش کشورمان شب گذشته در دیدار برابر مونشن گلادباخ اولین بازی رسمی خود را برای بایرن مونیخ در بوندس لیگا انجام داد.

ملی پوش ایرانی بایرن مونیخ پس از انجام این دیدار که به پیروزی 3 برصفر بایرن انجامید گفت : در این بازی بهتر از بازی های قبلی کار کردم، این بازی شرایط خاص خودش را داشت.

کریمی ادامه داد: ماگات به من گفت فقط حفظ توپ کن و بیشتر درحوالی خط دفاع مراقب اوضاع باش، درحقیقت من وظیفه داشتم وقتی توپ دراختیارما بود به سرعت به حمله کننده ها اضافه شوم و بلافاصله زمانی که توپ را از دست می دادیم عقب نشینی کنم و به خط دفاع کمک کنم.

بازیکن شماره 8 بایرنی ها که با سایت شخصی اش گفت و گو می کرد اضافه کرد: هنوز خستگی و کوفتگی تمرینات سنگین بدن سازی ازتن ما بیرون نرفته، من حدود سی و پنج دقیقه قبل از ورود به زمین مشغول گرم کردن بودم، گرم کردنی که بیشتر از بازی در زمین انرژی می گرفت و فشار می آورد.

 مارادونای آسیا، مارادونای اروپا خواهد شد؟ 

 پیروزی بایرن در اولین بازی بوندسلیگا با کریمی