تبیان، دستیار زندگی
هامبورگ 3- نورنبرگ صفر، هانوفر 2- هرتا 2 ، ساربروكن صفر- بوخوم 4 ساعت هشت دیشب سوت پایان شش مسابقه از بوندس لیگا زده شد. در این مسابقات تنها دو نفر از لژیونرهاى ایرانى بازى كردند و دو بازیكن دیگر از روى نیمكت تكان نخوردند. ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نویدكیا پاس گل داد، وحید كارت گرفت

هامبورگ 3- نورنبرگ صفر، هانوفر 2- هرتا 2 ، ساربروكن صفر- بوخوم 4


ساعت هشت دیشب سوت پایان شش مسابقه از بوندس لیگا زده شد. در این مسابقات تنها دو نفر از لژیونرهاى ایرانى بازى كردند و دو بازیكن دیگر از روى نیمكت تكان نخوردند. اینجا مى توانید از آمار تك تك كار لژیونرها باخبر شوید.

1- وحید هاشمیان:

در مسابقه هانوفر- هرتابرلین وحید از اول بازى در نوك حمله تیمش قرار گرفت. او تنها یازده دقیقه پس از آغاز مسابقه از «كایرچر» داور بازى كارت زرد گرفت و این تنها تأثیر وحید در مسابقه بود. این مسابقه 2-2 به پایان رسید و هاشمیان تا آخر در زمین ماند. «تارنات» و «دابروفسكى» گلزنان هانوفر در این مسابقه بودند و با این حساب هیچ كدام از سه مهاجم تیم گلى نزدند. «اشتاینر»، «برداریچ» و «هاشمیان» براى گلزنى باید روى بازیهاى دیگر حساب كنند. هانوفر با این تساوى فعلاً پنجمین تیم بوندس لیگا است.

2- مهدى مهدوى كیا:

مهدى بازى نكرد و این براى همه طبیعى بود.توماس دال در روزى كه تیمش 3- صفر نورنبرگ را برد، سه تعویض انجام داد ولى هیچ كدام از این تعویض ها ربطى به كیا نداشت. «یارولیم» رقیب مهدوى كیا براى قرار گرفتن در تركیب یازده نفرى تیم در این بازى دو پاس گل داد تا به تماشاگران ثابت كند بى دلیل مهدى را نیمكت نشین نكرده. البته «تروچوفسكى» هافبك راست دوم تیم هم 20 دقیقه به زمین آمد تا مهدى رسماً سومین هافبك راست باشد. «امپنزا» و «باربارز» (2 گل) گلزنان هامبورگ بودند.

3- اشكان دژاگه:

در بازى هانوفر- هرتابرلین یك ایرانى دیگر هم حاضر بود اما نتوانست از روى نیمكت تكان بخورد. اشكان دژاگه در روزى كه تیمش با هانوفر 2-2 كرد 90 دقیقه روى نیمكت بود.

4- محرم نویدكیا:

اما بوندس لیگاى دو هم یك نماینده ایرانى داشت. در بازى بوخوم با ساربروكن كه به پیروزى 4- صفر بوخوم منجر شد، نویدكیا 88 دقیقه روى نیمكت بود و تنها 2 دقیقه فرصت براى بازى پیدا كرد. البته او در همین دو دقیقه توانست كار خودش را بكند و با یك پاس گل باعث شود بوخوم تعداد گل هایش را در دقیقه نود به عدد چهار برساند.

نكته: على كریمى پنجمین نماینده ایران در آلمان جمعه شب بازى كرده بود و زندى ششمین لژیونر ایران فعلاً مصدوم است و حتى در بازى امروز كایزرسلاترن در لیست هجده نفره هم نیست.

هانوفر 2- هرتابرلین 2

هامبورگ 3- نورنبرگ صفر

وردربرمن 5- آرمینیا بیله فلد 2

ولفسبورگ 2- بوروسیا دورتموند 2

دویسبورگ یك- اشتوتگارت یك

كلن یك- ماینز صفر

بایرن مونیخ 3- مونشن گلادباخ صفر

بازیهاى امروز:

اینتراخت فرانكفورت- لوركوزن

شالكه- كایزرسلاترن

 پیروزی بایرن در اولین بازی بوندسلیگا با کریمی