تبیان، دستیار زندگی
به همت اداره کل فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه فیلم «طلا و مس» برای طلاب به نمایش در می آید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزویان عیار «طلا و مس» را می سنجند
طلاب

به همت اداره کل فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه فیلم «طلا و مس» برای طلاب به نمایش در می آید.

حجت الاسلام سید احمد بطحایی،مسئول امور هنری معاونت تهذیب حوزه های علمیه در گفتگو با مرکز خبر حوزه در این خصوص گفت: نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی«طلا و مس» ساخته همایون اسعدیان از سوی اداره کل فرهنگی معاونت تهذیب حوزه و با مشارکت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ساعت 17 روز پنج شنبه هفته  جاری در سالن همایش های دفتر تبلیغات برگزار می شود.

وی افزود:در این برنامه علاوه بر کارگردان ،منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم و نیز نصرت الله تابش منتقد سینما و سردبیر مجله فیلم نگار، به نقد و بیان نظرات خود در باره این فیلم می پردازند.

حجت الاسلام بطحایی همچنین با بیان این که نمایش این فیلم به عنوان اولین اکران رسمی از سوی حوزه برای طلاب محسوب می شود،گفت: حدود 500 تن از طلاب مدارس علمیه به تماشای این فیلم خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: در آینده نیز فیلم هایی با مضامین دینی و معنوی و نیز مرتبط با روحانیت برای طلاب نمایش داده می‌شود و به صورت همزمان با حضور عوامل فیلم ها و منتقدین برجسته هنر هفتم ،مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد تا به این طریق سینماگران و طلاب متقابلا با دغدغه ها و نقطه نظرات یکدیگر آشنا شوند.