تبیان، دستیار زندگی
ینکه سرانجام پس از مدتها شمشیر خود را زمین گذاشت تا نقش نخستین شخصیت امروزی خود را در فیلم کمرون کرو ایفا کند بسیار خوشنود است. به گزارش خبرنگار سینمایی " مهر" ، ستاره جوان بریتانیایی هالیوود که در سه گانه بسیار موفق "ارباب ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لاندو بلوم نجیب زاده می شود

ارلاندو بلوم

ارلاندو بلوم از اینکه سرانجام پس از مدتها شمشیر خود را زمین گذاشت تا نقش نخستین شخصیت امروزی خود را در فیلم کمرون کرو ایفا کند بسیار خوشنود است.

به گزارش خبرنگار سینمایی "

مهر"، ستاره جوان بریتانیایی هالیوود که در سه گانه بسیار موفق "ارباب حلقه ها" حضوری خیره کننده داشت، در فیلم های حماسی تاریخی "تروی" و "قلمرو آسمان" هم در نقش جنگجوی شمشیر بدست ظاهر شد، در "الیزابت تاون" کرو نقش نجیب زاده ای جوان از اهالی کنتاکی را ایفا کرده است.

او درباره حضورش در این فیلم گفت : "مهم ترین و اولین نکته درباره "الیزابت تاون" این است که بازی در نقشی بدون اسب و شمشیر و زره واقعاً فوق العاده بود. من آرزو داشتم در فیلمی با داستان امروزی بازی کنم" .

بلوم 28 ساله که در کنفرانسی خبری در توکیو شرکت کرده بود، در ادامه افزود: "به نظرم کرو یکی از اصیل ترین فیلمسازان حال حاضر امریکا است. دست کمرون همواره روی قلبش و انگشت او روی نبض مردم ایالات متحده است و داستانی سرزنده و واقعاً پر از احساس را روایت می کند" .

بلوم در "الیزابت تاون"، که خیلی ها آن را به نوعی زندگینامه کمرون کرو می دانند، با کرستن دانست همبازی است. او که برای اولین بار نقش یک امریکایی را ایفا کرده، برای ادای درست گویش اهالی کنتاکی از راهنمایی یک مربی گویش هم بهره برده است.

فیلم درباره جوانی است که شناختن خانواده خود را پس از مرگ پدرش و تنها با کمک های یک میهماندار جسور هواپیما آغاز می کند.

کرو در سال 2001 برای ساخت فیلم "تقریباً مشهور" بر اساس تجربه های شخصی خود برنده جایزه اسکار شد. "جری مگوایر" هم در سال 1996 برای او پنج نامزدی اسکار به ارمغان آورد.

مطالب مرتبط

ارباب حلقه ها: برجهای دوگانه