تبیان، دستیار زندگی
هافبك ملی‌پوش تیم فوتبال پاس تهران گفت: در صورتی كه طی دو روز آینده به باشگاه دیگری منتقل نشوم، به احتمال زیاد تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در پاس می‌مانم. جواد نكونام در حاشیه‌ی تمرین تیم ملی كشورمان اظهار كرد: ‌در حال حاضر پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نکونام در کایزرسلاترن همبازی زندی می شود


هافبك ملی‌پوش تیم فوتبال پاس تهران گفت: در صورتی كه طی دو روز آینده به باشگاه دیگری منتقل نشوم، به احتمال زیاد تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در پاس می‌مانم.

جواد نكونام در حاشیه‌ی تمرین تیم ملی كشورمان اظهار كرد: ‌در حال حاضر پیشنهاد باشگاه كایزرسلاترن آلمان یكی از جدی‌ترین گزینه‌های خارجی برای من است و در صورت توافق میان نمایندگان این باشگاه‌ها و پاس، شاید در دو روز آینده به این تیم ملحق شوم.

وی افزود: تصمیم نهایی در این مورد برعهده‌ی باشگاه پاس است و در صورتی كه به كایزرسلاترن نروم، به احتمال زیاد تا پایان قرارداد خود برای تیم پاس بازی می‌كنم.

نكونام در ادامه با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی كشورمان تصریح كرد: پس از اردوی نیمه‌ تمام انگلستان، در تهران به تمرینات ادامه می‌دهیم. تمامی بازیكنان از انگیزه و شرایط خوبی برخوردار هستند.

وی تصریح كرد: هنوز هماهنگی كامل میان بازیكنان ایجاد نشده است، اما بی‌تردید با جدی‌تر شدن تمرینات در روز‌های آینده و در نهایت حضور بازیكنان لژیونر با آمادگی و قدرت كامل به دیدار تیم ملی ژاپن خواهیم رفت.

گفتنی است پس از مذاكرات چند روز گذشته میان نمایندگان باشگاه‌ كایزر سلاترن آلمان و پاس تهران، مسئولان كایزر سلاترن با توجه به بازی‌های قابل قبول نكونام در فصل جاری علاقه‌ی جدی خود را برای جذب هافبك تیم ملی كشورمان ابراز كردند و به نظر می‌رسد با توجه به توافقات صورت گرفته میان دو باشگاه، جواد نكونام روز دوشنبه‌ی هفته جاری برای نهایی ساختن مذاكرات وعقد قرارداد با كایزر سلاترن عازم كشور آلمان می‌شود تا به عنوان دومین بازیكن ایرانی كایزر سلاترن در كنار فریدون زندی در بوندس لیگا مشغول شود.

یكی از نكات جلاب توجه در قرارداد نكونام با كایزرسلاترن آزاد اعلام شدن نكونام از سوی این باشگاه در صورت سقوط از بوندس لیگاست كه در این صورت دیگر نكونام با مشكلی كه نویدكیا در بوخوم با آن روبرو شد، برخورد نخواهد كرد.

 ستاره ملی پوش پاس در راه بشیکتاش