تبیان، دستیار زندگی
احمدرضا عابدزاده كلاس‌های مربیگری درجه‌ی A آسیا را به پایان برد و در حال حاضر آماده می‌شود تا به صورت جدی‌تر وارد دنیای مربیگری شود. عابدزاده در حاشیه مراسم اختتامیه‌ی كلاس‌های مربیگری درجه A آسیا به ایسنا گفت: در مدت برگز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آمادگی عابدزاده برای پیوستن به پرسپولیس


احمدرضا عابدزاده كلاس‌های مربیگری درجه‌ی A آسیا را به پایان برد و در حال حاضر آماده می‌شود تا به صورت جدی‌تر وارد دنیای مربیگری شود.

عابدزاده در حاشیه مراسم اختتامیه‌ی كلاس‌های مربیگری درجه A آسیا به ایسنا گفت: در مدت برگزاری كلاس‌ها در طول سه هفته‌ی گذشته به جز روزهای جمعه، به یادگیری نكات و تمرینات جدید پرداختیم.

وی افزود: در مجموع سطح كلاس‌ها بسیار عالی بود و مربیان با بسیاری از نكات كاری كه در آینده به آن احتیاج دارند آشنایی پیدا كردند و برنامه‌های نوینی در مورد شیوه‌های مربیگری روز دنیا در اختیار ما قرار گرفت.

عابدزاده خاطرنشان كرد: بسیاری از بهترین بازیكنان 10 سال گذشته‌ی فوتبال در این دوره شركت داشتند و از این به بعد دیگر به فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های كشور بستگی دارد كه چگونه از این مربیان استفاده كنند.

وی افزود: بی‌تردید هیچ كدام از ما برای كار كردن التماس نمی‌كنیم و مربیان جوانی هستیم كه احتیاجی به كسی نداریم و تنها هدفمان كمك و خدمت به فوتبال است.

مربی فصل گذشته‌ی دروازه‌بانان استقلال اهواز در این مورد نیز تصریح كرد: حضور در استقلال اهواز تجربه‌ی خوبی بود. در این مدت شفیع‌زاده زحمات بسیاری كشید و من نیز آموخته‌های جدیدی كسب كردم.

عابدزاده در مورد احتمال حضور در كادر فنی پرسپولیس نیز خاطرنشان كرد: همواره به باشگاه پرسپولیس علاقه داشته‌ام و در صورتی كه این باشگاه خواستار حضور من ‌باشد و احساس كند كه می‌توانم برای آن‌ها مفید باشم به پرسپولیس می‌روم.

وی افزود: در هر صورت باشگاه پرسپولیس مدیرعامل و مدیر فنی دارد و آن‌ها باید در زمینه‌ی كادر مربیان تیم تصمیم بگیرند.

عابدزاده در ادامه تاكید كرد: هدف من در عرصه‌ی مربیگری كمك به رشد فوتبال است و برای من كار در یك تیم جوانان یا یك تیم باشگاهی تفاوتی ندارد.

وی در پایان افزود: منتظر باشید چرا كه تا دو هفته‌ی دیگر تیم جدید خود را معرفی می كنم.