تبیان، دستیار زندگی
استقلال بدشانس بود. به هر حال تیمشان تیم فوق‌العاده‌ای بود و از نظر مهره و بازیکن به جز در یکی، 2 پست عالی بودند اما دچار بدشانسی هم شدند! البته بدشانسی یکی از عوامل ناکامی بود و من فکر می‌کنم دلیل دیگر این بود که استقلال خودش را در حاشیه‌ها اسیر کرد!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرویز مظلومی و استقلال

پرویز مظلومی

می گوید همیشه از او به عنوان مربی استقلال نام می برند اما در عمل هرگز این اتفاق نمی افتد.

با استعفای صمد مرفاوی و با وجود اینکه همه می گویند یک سرمربی خارجی هدایت استقلال تهران را بر عهده می گیرد اما نباید از کنار نام هایی چون غلامحسین مظلومی هم گذشت.کسی که به قول خودش همیشه اسم رفتنش به استقلال سر زبان ها می افتد و هیچ وقت این اتفاق به حقیقت تبدیل نمی شود.

با این حال و طبق روال هر سال یک بار دیگر گروهی از پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال نام می برند« هیچ تماسی و هیچ بحثی در مورد سرمربیگری من در استقلال تا این لحظه وجود خارجی نداشته است!

فعلا استراحت می‌کنم. اینکه اسم من دوباره برای سرمربیگری استقلال مطرح شده چیز جدیدی نیست. همیشه همینگونه است تا آخرین نقطه مرا می‌برند اما سرمربی‌ام نمی‌کنند!»

مظلومی این را می گوید با اشاره به وضعیت این روز های استقلال ادامه می دهد«استقلال بدشانس  بود. به هر حال تیمشان تیم فوق‌العاده‌ای بود و از نظر مهره و بازیکن به جز در یکی، 2 پست عالی بودند اما دچار بدشانسی هم شدند! البته بدشانسی یکی از عوامل ناکامی بود و من فکر می‌کنم دلیل دیگر این بود که استقلال خودش را در حاشیه‌ها اسیر کرد!»

او ادامه می دهد«فراموش نکنید که برای این مردم اسم مدیر یا اسم سرمربی مهم نیست. آن هواداران از تیمشان جام قهرمانی می‌خواهند و بس! اگر  فراموش کرده‌اید که در سال 1990 ما قهرمان آسیا شدیم و روی شانه‌های مردم تا میدان آزادی رفتیم اما 4 روز بعد و به دلیل فشردگی بازیها به پاس با نتیجه 4 بر 2 باختیم ودر میان فحش و سنگ بدرقه شدیم.»

صمد مرفاوی سرمربی استقلال

به رغم اعلام قبلی ، دیدار واعظ و مرفاوی ، برگزار نشد.

صمد مرفاوی، سرمربی استقلال پس از اعلام رسمی جدایی خود از تیم استقلال تصمیم به دوری چند روزه از شهر تهران گرفت و به همراه خانواده اش راهی شمال کشور شد.

مرفاوی به دور از حواشی ناشی از عدم نتیجه گیری  در استقلال و حرف و حدیثهای مطرح شده پس از استعفاء، ترجیح داد چند روزی در تهران نباشد و پس از گذراندن یک فصل پر از فراز نشیب، به استراحت بپردازد.

سرمربی سابق استقلال اعلام کرده است که قصد بازگشت به مجموعه استقلال را ندارد و هم اکنون تنها قصد استراحت و تمرکز بیشتر را دارد. این در حالی است که مرفاوی پیش از سفرش برای مربی آینده استقلال نیز آرزوی موفقیت کرده است.

منبع:خبرآنلاین، مهر

تنظیم:سعید آقازاده