تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری فارس ادعا کرد که نشست خبری فیلم کپی برابر اصل ساخته عباس کیارستمی با برنامه‌ریزی قبلی به سمت سیاست و موضوع دستگیری و زندان جعفر پناهی کشیده شده است. به گزارش فارس: در نشست مطبوعاتی فیلم كیارستمی در جشنواره كن، سناریویی از قبل طراحی شده برای ف
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فضا سازی علیه نظام

ادعای خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس درباره نشست خبری فیلم عباس کیارستمی در جشنواره کن ، خبری را منتشر ساخته که حکایت ازسناریویی از قبل طراحی‌شده برای فضاسازی سیاسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دارد.

خبرگزاری فارس در این خبر آورده است  که نشست خبری فیلم "کپی برابر اصل" ساخته عباس کیارستمی با برنامه‌ریزی قبلی به سمت سیاست و موضوع دستگیری و زندان جعفر پناهی کشیده شده است.

 به گزارش فارس: در نشست مطبوعاتی فیلم كیارستمی در جشنواره كن، سناریویی از قبل طراحی شده برای فضاسازی سیاسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اجرا درآمد كه در آن به جای پرداختن به ساخته كیارستمی موضوع دستگیری آقای جعفر پناهی مطرح شد كه این امر، دلخوری و غافلگیری كیارستمی را نیز به همراه داشت. در این جلسه زمانی كه از كیارستمی درباره علت دستگیری پناهی سئوال شد، وی پاسخ داد كه خبر دارم قرار است به زودی آزاد شود، در این لحظه یك زن خبرنگار ایرانی برخاسته و در میان جمع با حالتی تأثیر برانگیز اعلام كرد: هم اكنون با تماس تلفنی كه برقرار كردم خبر دارم كه پناهی اعتصاب غذا كرده است و دختر او را در مقابلش كتك زده‌اند و این سخنان با گریه یك بازیگر حاضر در این نشست نیز همراه شد. كه ضمن ایجاد فضایی تأثیربرانگیز و فریب كارانه كیارستمی را نیز در غافلگیری قرار داد.