تبیان، دستیار زندگی
ابراهیم صادقی کایپتان تیم سایپا به پاس حضور مستمر 10 ساله اش در این تیم مورد تجلیل قرار گرفت ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین تیبا سایپا برای صادقی

نعمت ا... پوستین دوز و ابراهیم صادقی

ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپا به پاس حضور مستمر 10 ساله اش در این تیم مورد تجلیل قرار گرفت. در مراسم تجلیل از صادقی که عصر پنجشنبه با حضور بیش از دو هزار نفر در سالن شهید فلاح نژاد کرج برگزار شد و تمام بازیکنان رده های سنی مختلف سایپا همراه با خانواده هایشان به همراه تنی چند از چهره های سرشناس ورزشی در آن حضور داشتند، ابراهیم صادقی به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل باشگاه انتخاب شد و از دیروز به عنوان کارمند رسمی شرکت سایپا فعالیتش را شروع کرد. ضمن اینکه سوئیچ اولین خودروی تولید شده «تیبا» هم به کاپیتان سایپا تعلق گرفت، مدال ولایت هم از دیگر جوایزی بود که به صادقی اهدا شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در این مراسم نعمت الله پوستی ندوز، رئیس گروه خودروسازى سایپا، آرش كوشا مدیرعامل باشگاه سایپا، حمید سجادى، محمد مایلى كهن، حسین شمس، فاطمه آجورلو ، روح الله داداشی، وحید طالب لو، کریم انصاری فرد، امین منوچهری، کاظم برجلو و جمعى از مسئولان شهرى و بازیكنان تیم فوتبال سایپا در تمامى رده ها به همراه خانواده هایشان حضور داشتند.

سوال مجری برنامه در مورد بیشتر بودن طرفداران استقلال یا پرسپولیس در سالن موجب ناراحتی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد. پوستین دوز به مجری اخطار داد که در صورت تکرار از حضور او در چنین مراسمی جلوگیری خواهد شد. آقای مدیرعامل اعتقاد داشت مجری باید بپرسد چه کسانی طرفدار سایپا هستند؟

علی کفاشیان ، حبیب کاشانی، على دایى، بیژن ذوالفقارنسب و مجتبى تقوى مربیان سابق سایپا به رغم دعوت شدن به این جشن در این مراسم شركت نكنند.

نعمت ا... پوستین دوز مدیرعامل گروه صنعتی خودروسازی سایپا

نعمت ا... پوستین دوز مدیرعامل گروه صنعتی خودروسازی سایپا در مراسم تجلیل از ابراهیم صادقی کاپیتان وفادار تیم فوتبال سپاهان با اعلام این مطلب گفت: «از مدیرعامل باشگاه سایپا خواسته ام به صورت رسانه باشند. ما می خواهیم در کنار تولید خودرو و دانش فنی و متخصصین صنعتی در عرصه ورزش و هنر هم محصولاتی داشته باشیم و این آثار و کالاهای فرهنگی- ورزشی را صادر کنیم. در این روزگار رسانه ها بر افکار عمومی تسلط دارند و به همین خاطر است که 86 هزار نفر در مراسم معارفه رونالدو در سانتیاگو برنابئو حاضر می شوند و میلیون ها نفر هم این مراسم را از تلویزیون مشاهده می کنند. دلیل آن هم مهندسی افکار عمومی از سوی رسانه هاست.»

صادقی: آرزویم قهرمانی دوباره با سایپا است

«تنها آرزوی ورزشی ام قهرمانی مجدد با سایپا در لیگ برتر و مقام آوردن در آسیاست.»

ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا در مراسم تجلیل از خود با اعلام این مطلب گفت: «بعد از حضور دوباره مایی کهن در باشگاه سایپا، او به من لقب شماره یک داد و همه جا از من با این عنوان یاد کرد. من از جهتی خوش شانس بودم که با خوشنام ترین مربیان کار کردم که همگی آنها اخلاق مدار بودند و امیدوارم در سه، چهار سال باقیمانده از دوران فوتبال خود بتوانم دوباره با سایپا قهرمان لیگ برتر شوم و در آسیا هم مقامی کسب کنیم.

مراسم تجلیل از نارنجی وفادار

ابراهیم صادقی به اوج رسیدن خود را مدیون برادر بزرگترش می داند و در حالی که از برادر بزرگش دعوت کرد تا در میان تشویق مهمانان به روی صحنه برود گفت: در تمام مراحل زندگی که نیاز به کمک داشتم حاج رضا ( برادر بزرگترش) در کنارم بود و همواره مرا در رسیدن به اهدافم یاری نمود و هر وقت مشکل خاصی در زندگی ام نداشتم او را کمتر می دیدم و امیدوارم بتوانم جواب  زحمات تمامی کسانی که برای من تلاش کردند را به خوبی بدهم.

کاپیتان سایپا در پایان از همسر و فرزندانش تشکر کرد که همواره نبود او را به خاطر حضور در اردوی های مختلف تحمل کردند و در مورد ورزشکار شدن پسرش گفت: پسرم در انتخاب کردن مسیر زندگی اش خودش باید تصمیم بگیرد و من نیز در این راه از هیج کوششی برای او دریغ نخواهم کرد.

به هر حال برگزاری چنین مراسمی برای باشگاه هایی که عنوان فرهنگی را یدک می کشند و برای فرهنگ سازی در ورزش ایران کانون هواداران نیز تشکیل داده اند ضروری به نظر می رسد تا فضای ورزش را به سمت فرهنگی هدایت کنند  تا جوانان علاقمند به فوتبال از سرنوشت و تلاش الگوهای ورزشکار خود آگاهی پیدا کنند و تلاش و پشتکار بیشتری برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند.

باشگاه سایپا که به نظر می رسد در اقدام کارهای فرهنگی گوی سبقت را از سایر باشگاه های ربوده است پس از انتخاب شدن به عنوان باشگاه پاک با برگزاری مراسمی با شکوه برای کاپیتان با اخلاق خود نشان داد می توان به خوبی کلمه فرهنگی را معنی کرد.

مطالب مرتبط :

نارنجی پوش وفادار

تبیان- رضا سیگاری