تبیان، دستیار زندگی
سینما می آیند فیلمهای «سالاد فصل» و «به من نگاه کن» از امروز با اکران در سینماها به جمع فیلمهای تابستانی پیوستند تا زمینه مناسب برای انتخاب فیلم را برای مردم مهیا کنند. فیلم «سالاد فصل» ساخته فریدون جیرانی جای فیلم «ماهی ها ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سالاد فصل و باران از امروز به سینما می آیند


فیلمهای «سالاد فصل» و «به من نگاه کن» از امروز با اکران در سینماها به جمع فیلمهای تابستانی پیوستند تا زمینه مناسب برای انتخاب فیلم را برای مردم مهیا کنند.

فیلم «سالاد فصل» ساخته فریدون جیرانی جای فیلم «ماهی ها عاشق می شوند» را گرفت. «ماهی ها عاشق می شوند» که در 10 سالن سینما اکران شد ، در مدت 45روز توانست 130 میلیون تومان بفروشد. پس از پایان اکران فیلم «سالادفصل» در گروه سینمایی عصرجدید ، فیلم «پشت پرده مه» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و پس از آن فیلم «کافه ترانزیت» ساخته کامبوزیا پرتوی روی پرده می رود. فیلم «زن زیادی» که در ابتدای اکران توانست بسیاری از نظرها را به خود معطوف کند و فروش خوبی داشته باشد ، پس از گذشت 4هفته تقریبا با افت فروش روبه رو شد ، تا این که امروز از دور اکران خارج شد و جای خود را به فیلم «به من نگاه کن» ساخته شهرام اسدی داد. «زن زیادی» در 50 روز اکران حدود 270میلیون تومان فروخت.

«به من نگاه کن» را اسدی حدود 3 سال پیش مقابل دوربین برد. در این فیلم که پیش از این «پرنده از قفس پرید» نام داشت ، لادن مستوفی نقش اول را بازی می کند. بعد از فیلم «به من نگاه کن» در گروه سینمایی قدس به ترتیب فیلمهای «اسپاگتی در8دقیقه» و «مکس» اکران می شود. فیلم «خیلی دور ، خیلی نزدیک» از هفته گذشته با در اختیار داشتن 8 سالن سینما ، نمایش خود را آغاز کرد. این فیلم در هفته اول اکران حدود 11 میلیون و 450 هزار تومان فروخته است.

بعد از فیلم «رستگاری در 8:20 دقیقه» در گروه سینمایی آفریقا، فیلم «نوک برج » ساخته کیومرث پوراحمد اکران می شود. «رستگاری در 8:20 دقیقه» در 20روز نمایش حدود 80 میلیون تومان فروخته است. اگر فیلم «شارلاتان» دل از سینماها بکند ، فیلم «بیدمجنون» ساخته مجید مجیدی جایگزین آن خواهد شد. شارلاتان 400 میلیون تومان فروخته است. فیلمهای «شکلات» و «عروس فراری» هم به ترتیب بعد از «بید مجنون» اکران می شوند.

مطالب مرتبط

مجید مجیدی با بید مجنون

بید مجنون در جشنواره تورنتو

«رستگاری در 8:20دقیقه» برای سینما

مجید مجیدی و فیلم خادمان امام رضا(ع)

خیلی دور خیلی نزدیک فیلمی در جستجوی معنا

نگاهی به فیلم رستگاری در 8:20

ماهیها عاشق می شوند