تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست دبیران اجرایی گفتمان‌های دینی سراسر كشور، «گفتمان» را یكی از شاخه‌های تخصصی تبلیغ دانست ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتمان‌ از شاخصه‌های تخصصی تبلیغ است

دکتر خاموشی؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست دبیران اجرایی گفتمان‌های دینی سراسر كشور، «گفتمان» را یكی از شاخه‌های تخصصی تبلیغ دانست.

به‌گزارش روابط عمومی، دكتر سید مهدی خاموشی با اشاره به بحث آسیب‌شناسی گفتمان‌های دینی، گفت: گفتمان یكی از شاخه‌های تخصصی تبلیغ است و باید رسالت داشته باشد و نقشی اورژانسی را در امر تبلیغ ایفا كند؛ لذا نبایستی به شكل كلی و با موضوعات عمومی برگزار شود.

وی خطاب به كارشناسان استانی افزود: باید كنكاش كنید كه جامعه پیرامون چه موضوعاتی حساسیت بیشتری دارد و مخاطبان گفتمان‌ها چه كسانی هستند، سپس باتوجه به نیاز‌های موجود، به طراحی تبلیغ تخصصی اهتمام بورزید.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی با تاكید بر این موضوع كه گفتمان دینی باید راه گشا باشد و به معضلات فكری جامعه بپردازد، تصریح كرد: در كلاس‌های گفتمان دینی از اساتیدی استفاده كنید كه در پاسخ‌گویی متضلع باشند و بتوانند به‌روشنی، به تمام سوالات پاسخ دهد.

نشست گفتمان دینی سراسر کشور

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خطاب به حاضران تأكید كرد: با راه‌اندازی پایگاه‌ اطلاع‌رسانی، سامانه پیام كوتاه، سامانه پستی و راه‌‌اندازی حلقه‌های گفتمانی بعد از كلاس‌ها، منبع‌شناسی و ارایه منابع برای مطالعه برای شركت‌كنندگان این كلاس‌ها انجام دهید.

گفتنی است، نشست دبیران اجرایی گفتمان‌های دینی سراسر كشور چهارشنبه 29 اردیبهشت در سالن كنفرانس معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی