تبیان، دستیار زندگی
ارغوان رضایی پس از قهرمانی در رقابت های تنیس اوپن اسپانیا گفت اصلی ترین هدف او کسب جایگاه نخست در رده بندی این رشته است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار می بندد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایرانی بودن لیاقت می خواهد

ارغوان رضایی

ارغوان رضایی پس از قهرمانی در رقابت های تنیس اوپن اسپانیا گفت اصلی ترین هدف او کسب جایگاه نخست در رده بندی این رشته است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار می بندد.

ارغوان رضایی تنیسور ایرانی الاصل فرانسه روز یکشنبه موفق شد با برتری مقابل ونوس ویلیامز ، تنیسور شماره دو جهان، به عنوان قهرمانی رقابت های اوپن اسپانیا برسد و جایزه 620 هزار یورویی این رویداد معتبر بین المللی را از آن خود کند.

تنیسور شماره 24 جهان روز سه شنبه در گفتگوی اختصاصی با مهر، اظهار داشت:  برای اینکه به عنوان قهرمانی جهان برسم تلاش بی حد و اندازه ای انجام دادم. من روزانه هشت ساعت تمرین می کنم و قصد دارم به تنیسور شماره یک جهان تبدیل شوم.

رضایی ادامه داد: در رقابت های استرالیا و در حالی که می توانستم سرنا ویلیامز، خواهر ونوس، را شکست دهم مقابل او شکست خوردم. من ست اول را 2-6 برنده شدم اما در ست دوم در حالی که 2-5 جلو بودم در نهایت 5-7 باختم و در ست سوم هم 4-6 باختم و قهرمانی را از دست دادم.

ارغوان رضایی

این تنیسورایرانی الاصل با بیان اینکه به ایرانی بودن خود افتخار می کند، اظهار داشت: سال گذشته در مصاحبه با رسانه های آمریکایی گفتم که ایرانی بودن لیاقت می خواهد و از اینکه یک ایرانی مسلمان هستم به خودم می بالم. مشروبات الکلی نمی نوشم، گوشت خوک نمی خورم و دروغ نمی گویم. به نظر من هر کسی نمی تواند ایرانی باشد. در خانه هرگز به زبان فرانسه صحبت نمی کنم و فقط به زبان مادری ام تکلم می کنم.

ارغوان رضایی در پایان گفت: من خودم را برای رقابت های رولند گاروس که بزودی آغاز می شود، آماده می کنم. پس از این رقابت ها که دو هفته به طول خواهد انجامید به دعوت فدراسیون تنیس ایران به کشورم بازمی گردم تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشم. من همواره گردنبندی که نقشه ایران است را بر گردن دارم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری