تبیان، دستیار زندگی
جام قهرمانی نهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دیشب روی دستان بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در حالی به چرخش درآمد که .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن قهرمانی آبرومندتر از همیشه

جشن قهرمانی سپاهان

جام قهرمانی نهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امشب روی دستان بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در حالی به چرخش درآمد که ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی خالی بود و این از شکوه این جشن کاست.

به نقل از مهر، در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پس از گذشت زمان 30 دقیقه، طی مراسمی جالب توجه جام قهرمانی لیگ نهم توسط حمید سجادی معاون امور ورزشی سازمان تربیت بدنی به بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اهدا شد.

جشن قهرمانی سپاهان

در این مراسم علاوه بر بازیکنان تیم سپاهان که با لباس متحدالشکل زرد رنگ روی سکوی ویژه مراسم حضور داشتند، عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ، مسئولان باشگاه سپاهان و تعدادی از مدیران سازمان و فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

جشن قهرمانی این دوره از مسابقات نست به دوره های گذشته شرایط بسیار بهتری داشت و نظم بیشتری بر مراسم حاکم بود.

مهدی رحمتی دروازه بانان تیم فوتبال سپاهان که نقش زیادی در قهرمانی این تیم داشت به همراه فرزند خردسالش در این مراسم شرکت کرد و مراقب بود او زیر دست و پا له نشود.

جشن قهرمانی سپاهان

در هنگام برگزاری جشن و شادمانی بازیکنان سپاهان امیرقلعه نویی و محرم نویدکیا حضور نداشتند اما بازیکنان سپاهان با در دست گرفتن جام دور ورزشگاه چرخیدند و مقابل تماشاگران خودی به شادمانی پرداختند.

تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس که تعدادشان در این دیدار به کمتر از 10 هزار نفر می رسید قبل از شروع مراسم جشن سپاهانی ها، ورزشگاه را ترک کردند تا این جشن در ورزشگاه خالی برگزار شود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با کسب 67 امتیاز از سی و چهار بازی خود در رقابت‌‍های نهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

منتظر تصاویر قهرمانی و موسیقی سپاهان باشید

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری