تبیان، دستیار زندگی
گروه تروریستی القاعده تهدید كرد جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را به محل خون و آتش تبدیل خواهد كرد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور القاعده در جام جهانی

حضور القاعده در جام جهانی

گروه تروریستی القاعده تهدید كرد جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را به محل خون و آتش تبدیل خواهد كرد.

به گزارش فارس و به نقل از آسوشیتد پرس، این اولین باری نیست كه تروریسم، بزرگترین حادثه ورزشی جهان پس از المپیك را تهدید به نابودی و خون و آتش می‌كند اما گویا این بار مسئله از مرز تهدید گذشته است.

سامر بن یعقوب نگارنده خبری جنجالی از عراق است كه مدعی شده القاعده بدون كوچكترین مزاحمتی قادر به نابودی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است.

كشتار وحشیانه و نسل كشی در برخی مناطق جهان از سوی ارتش كشورهایی چون آمریكا، انگلیس و متحدان آنها خشم مقامات قسم خورده القاعده را در پی داشته و گویا آفریقای جنوبی محل مناسبی برای برآینده تمام بردارهای انتقام است.

سایه مرگ بر جام جهانی

سران القاعده در چند فیلم ویدئویی اخیر خود مدعی شده اند كه آمریكا و اروپا از قاره آفریقا هیچ شناختی ندارند و در جریان جام جهانی بیش از پیش مطمئن خواهند شد كه قاره سیاه جای مانور ناتو و یا نیروهای مزدور برخی كشورهای استعمارزده آفریقایی نیست.

خبر مربوط به انفجار مهیب كه هر كدام از آنها توانایی تعطیلی و لغو كامل جام جهانی را در پی خواهد داشت بارها از سوی سران القاعده در عراق، افغانستان، پاكستان و عربستان سعودی تایید و بر آن تاكید شده است.

در یكی از پیغام‌ها كه منعكس كننده خشم مقام سخن‌ و است، عنوان می‌شود كه اگر جام جهانی محلی برای خون و آتش نباشد القاعده را تمام شده فرض كنید.

این در حالی است كه ارتش نیجریه، ارتش آفریقای جنوبی، پلیس بین الملل، نیروهای ناتو و سربازان داوطلب و حقوق بگیر آفریقایی بارها امنیت كامل و مطلق آفریقای جنوبی را تضمین كرده‌اند.

جام جهانی 2010 از 21 خرداد با حضور 32 تیم در آفریقای جنوبی آغاز می‌شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری