تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی هیچ ساخته عبدالرضا کاهانی به دلیل نداشتن مجوز برای حضور در خارج از کشور و سرپیچی از مقررات سینمایی کشور، در آستانه محرومیت قرار گرفت. براساس گزارشی که امروز خانه سینما در مورد حضور ایران در جشنواره کن منتشر کرده است،
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم "هیچ" در آستانه محرومیت!

هیچ

سینمای ما- فیلم سینمایی هیچ ساخته عبدالرضا کاهانی به دلیل نداشتن مجوز برای حضور در خارج از کشور و سرپیچی از مقررات سینمایی کشور، در آستانه محرومیت قرار گرفت. براساس گزارشی که امروز خانه سینما در مورد حضور ایران در جشنواره کن منتشر کرده است، فیلم "هیچ" ساخته عبد الرضا کاهانی در بازار فروش این جشنواره حضور پیدا کرده است.

این درحالیست که پیش از این جواد شمقداری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ممنوع بودن حضور تعدادی از فیلم ها از جمله فیلم "هیچ" در خارج از کشور و از اعمال برخی محرومیت ها برای دست اندرکاران این گونه فیلم ها خبر داد.

در همین رابطه، علیرضا سجاد پور رئیس اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی گفت: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و در صورتی که فیلم هیچ در جشنواره کن حضور یافته باشد نیز به منزله سرپیچی از مقررات است که با آن نیز برخورد می کنیم.

وی افزود: هنوز هیچ چیز در این زمینه برای ما روشن نشده است و ما تا بررسی دقیق این موضوع هیچ اقدامی انجام نمی دهیم و در صورتی که این مو ضوع برای ما به اثبات رسید مقرارات را در مورد آن اجرا می کنیم.


تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی