تبیان، دستیار زندگی
روزهای گذشته در رسانه‌ها خبری منتشر شد که طی آن تورج اصلانی - فیلمبردار جوان و توانای سینمای ایران - از همکاری در پروژه تازه ابراهیم حاتمی‌کیا با نام «بانوی شهر ما» انصراف داده است. پس از انتشار این خبر، محمد پیرهادی تهیه‌کننده فیلم در برخی رسانه‌ها اعلام
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعواهای فیلم حاتمی کیا

دعواهای فیلم حاتمی کیا

تورج اصلانی در پی تکذیب تهیه‌کننده فیلم در اختیار رسانه‌ها گذاشت

سینمای ما- روزهای گذشته در رسانه‌ها خبری منتشر شد که طی آن تورج اصلانی - فیلمبردار جوان و توانای سینمای ایران - از همکاری در پروژه تازه ابراهیم حاتمی‌کیا با نام «بانوی شهر ما» انصراف داده است. پس از انتشار این خبر، محمد پیرهادی تهیه‌کننده فیلم در برخی رسانه‌ها اعلام کرد که تورج اصلانی اصلاً با این فیلم قراردادی نداشته که بخواهد انصراف دهد. پس از این اظهار نظر، تورج اصلانی متن قراردادش با پیرهادی برای فیلم «بانوی شهر ما» را همراه با متنی کوتاه در اختیار سایت سینمای ما گذاشت. متن اصلانی و تصویر قراردادش برای فیلمبرداری فیلم حاتمی‌کیا را این‌جا ببینید:

در پی اظهارات آقای محمد پیرهادی، تهیه كننده سینما، مبنی بر نداشتن قرارداد با اینجانب تورج اصلانی به عنوان مدیر فیلمبرداری فیلم سینمائی «بانوی شهر ما» به كارگردانی آقای ابراهیم حاتمی كیا، تصویر قرارداد فوق جهت روشن شدن اذهان عمومی و خوانندگان محترم ضمیمه ارائه می‌شود .

از آن‌جا كه این پروژه از نظر بنده برای همیشه منتفی است،  لزومی برای پاسخ به مطالب احتمالی آینده در این خصوص نمی‌دانم.


تورج اصلانی

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی