تبیان، دستیار زندگی
این كارگاه‌های آموزشی 5/2 ماهه،‌ شامل تبیین فشرده وقایع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدید مهلت ثبت‌نام در كارگاه‌هاى آموزشى مركز اسناد دفاع‌مقدس

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی مركز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس، از تمدید مهلت ثبت‌نام نویسندگان در كارگاه‌های آموزشی این مركز، تا پنجم خرداد سال جاری خبر داد.
جنگ نرم

حسن دری، در گفت‌وگو با خبرگزاری كتاب (ایبنا)، با اعلام این خبر اظهار داشت: این كارگاه‌های آموزشی 5/2 ماهه،‌ شامل تبیین فشرده وقایع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، آموزش روش‌تحقیق و متن‌نویسی برای مستندات جنگ، آشنایی با آثار منتشر شده مركز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس، نقد و بررسی كتاب‌های برجسته جنگ، بازدید از آرشیو مركز اسناد و دیدار با سردار محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران است.

وی تاكید كرد: تاكنون حدود 75 نفر از نویسندگان جنگ و دانشجویان در كارگاه‌های آموزشی مركز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس، ثبت‌نام كرده‌اند.

نویسنده كتاب‌های اطلس جنگ، یادآور شد: مهلت ثبت‌نام در این كارگاه‌ها، تا پنجم خرداد سال جاری، تمدید شده است. افراد دارای مدرك كارشناسی و نویسندگان تجربی صاحب بیش از 2 كتاب در حوزه دفاع‌مقدس، می‌توانند پس از تماس با شماره 8 ـ 22909523 و انجام هماهنگی لازم، در كارگاه‌های آموزشی مركز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس حاضر شوند.

نویسندگان و پژوهشگران جنگ مانند؛ علیرضا كمری، محمد درودیان و حسین اردستانی، در كارگاه‌های روش تحقیق و ویرایش آثار پژوهشی دفاع‌مقدس به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین تاریخ دفاع‌مقدس و جنگ تحمیلی، با حضور اهالی قلم و استادان این عرصه، در كارگاه های آموزشی مركز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس تبیین خواهد شد.

تهیه و تنظیم برای تبیان : زهره سمیعی - بخش ادبیات تبیان