تبیان، دستیار زندگی
در شرایطی كه بعضی از رسانه‌ها به این شایعه دامن زده‌اند كه هیات مدیره باشگاه استقلال دچار تغییر و تحول شده و به تبع آن مدیر عامل این باشگاه عوض خواهد شد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با قدرت به کارم ادامه می دهم

آشتیانی مدیرعامل استقلال

در شرایطی كه بعضی از رسانه‌ها به این شایعه دامن زده‌اند كه هیات مدیره باشگاه استقلال دچار تغییر و تحول شده و به تبع آن مدیر عامل این باشگاه عوض خواهد شد ، امیررضا واعظی‌آشتیانی همه این گمانه‌زنی‌ها را رد كرده و تصریح دارد كه با قدرت اهداف كلان باشگاه را دنبال خواهد كرد.

این مساله در حالی است كه طی روزهای گذشته بعضی مطبوعات از محمدحسین قریب و علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان جانشینان احتمالی واعظی‌آشتیانی نام برده‌اند و حتی گفته شده كه این دو، مدیرعاملی را به هم تعارف زده‌اند تا دیگری صرفا به حضور در هیات مدیره بسنده كند.

آنچه در این رابطه مورد غفلت قرار گرفته، این نكته است كه رئیس مجمع باشگاه استقلال، مسعود زریبافان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید است و به‌طور طبیعی اگر قرار بر تغییری باشد، این مساله بایستی از این كانال هدایت و به اجرا گذاشته شود. تا آنجا كه می‌دانیم تاكنون سازمان تربیت بدنی و بویژه علی سعیدلو تفویض اختیار خود را از زریبافان پس نگرفته‌اند تا وی با رضایت از عملكرد صورت گرفته در باشگاه، بر ادامه روند موجود تاكید كند.

امیررضا واعظی ‌آشتیانی در گفتگو با «جام‌جم» پیرامون گمانه‌زنی‌های صورت گرفته و تغییر و تحول احتمالی در هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: اصلا چنین مسائلی مطرح نیست و هیات مدیره فعلی استقلال با قدرت به كار خود ادامه خواهد داد. درضمن همان‌طور كه حضورم در مجموعه استقلال دست خودم بوده، رفتنم نیز دست خودم است و این‌گونه نیست كه عده‌ای بخواهند از بیرون برای باشگاه استقلال نسخه بپیچند.

وی تصریح كرد: با نظر رئیس مجمع باشگاه و اعضای هیات مدیره اهداف كلانی را برای موفقیت باشگاه استقلال ترسیم كرده‌ایم و الان نیز در ادامه همان مسیر به جلو قدم بر می‌داریم و به حرف‌های حاشیه‌ای و بی‌اساس نیز بی‌توجه هستیم.

 واعظ آشتیانی و مسعود زریبافان

در شرایطی كه عده‌ای این فرضیه را پیش می‌كشند كه واعظی‌آشتیانی دو شغله است و او به این واسطه باید از مدیر عاملی استقلال كنار برود، اما چنین مساله‌ای نیز صحت ندارد و خودش تصریح دارد كه اگر عده‌ای چنین اعتقادی دارند بگردند و شغل دوم او را پیدا كنند.

آشتیانی با تاكید بر این‌كه تنها در مسوولیت مدیرعاملی استقلال انجام وظیفه كرده و یك شغله به حساب می‌آید، افزود: اگر مساله‌ای مطرح می‌شود باید برای آن مدرك و ادله آورد و تا آنجا كه به خودم مربوط می‌شود و از قانون نیز آگاهم، می‌دانم كه بیشتر از یك شغل ندارم.

مدیر عامل استقلال در عین حال به «جام‌جم» گفت: همان‌طور كه با اصرار به استقلال نیامده‌ام، با اصرار نیز نخواهم ماند و آنان كه به شایعه‌ها دامن می‌زنند مطمئن باشند كه با قدرت به كارم در استقلال ادامه خواهم داد و فعلا تصمیمی برای جدایی نگرفته‌ام.

وی اضافه كرد: بنده تا زمانی كه هستم در چارچوب اهداف تعیین شده باشگاه به جلو قدم بر خواهم داشت و فكر خود را به مسائل پیش پا افتاده معطوف نمی‌كنم.

واعظی‌آشتیانی در پاسخ به این سوال كه عملكرد صورت گرفته در مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال را چگونه ارزیابی می‌كند، گفت: دلیلی وجود ندارد كه از عملكرد صورت گرفته ناراضی باشیم. استقلال فصل قبل قهرمان لیگ شد و در حال حاضر نیز بخت اول نایب قهرمانی است و فكر نمی‌كنم چنین نتیجه‌ای برای هر باشگاهی نتیجه بدی به حساب آید. اصلا اجازه دهید بپرسم شما كدام تیمی را در ایران سراغ دارید كه بعد از یك فصل قهرمانی، برای فصل بعد نیز در كورس رقابت برای قهرمانی قرار گرفته و بتواند رتبه دوم و سومی را از آن خود كند؟

امیررضا واعظی آشتیانی

وی افزود: بی‌شك همه تیم‌ها برنامه‌ریزی كرده و دست به سرمایه‌گذاری می‌زنند تا در لیگ نتیجه لازم را بگیرند. حرفم این است كه تیم‌ها منتظر نمانده و دست روی دست نمی‌گذارند كه استقلال برای دو سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود. همان طور كه تمامی تیم‌ها از همین امروز دست به برنامه‌ریزی می‌زنند تا عنوان قهرمانی را از دست سپاهان خارج كنند.

واعظی آشتیانی با خوب و مثبت ارزیابی كردن عملكرد استقلال در لیگ و جام قهرمانان آسیا، گفت: هر چند اگر هوشیاری بیشتری به خرج می‌دادیم، می‌توانستیم در لیگ برتر و لیگ آسیا نتیجه بهتری بگیریم، اما دلیل نمی‌شود كه از كنار اقدامات خوب صورت گرفته غافل شویم.

وی در عین حال صمد مرفاوی را گزینه اول خود برای سرمربیگری استقلال در فصل آتی دانست و گفت: در شرایطی كه هجمه‌های زیادی علیه این مربی صورت گرفت، اما ما با قدرت از وی حمایت كردیم تا امروز مسائل زیادی دستگیر من و اعضای هیات مدیره شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری